علی اکبر ثقفی که بیشتر به عنوان تهیهکننده در سینمای ایران شناخته میشود بنا دارد پس از ۱۸ سال فیلمنامه «هلن» را خودش کارگردانی کند.
علی اکبر ثقفی درباره جزئیات تولید فیلمنامه سینمایی «هلن» گفت: آخرین فیلمی که در مقام کارگردان داشتم به ۱۸ سال پیش و تولید فیلم «جان سخت» برمی گردد و حال قصد دارم «هلن» را کارگردانی کند.
وی درباره تفاوت نگاه کارگردانی خودش و فرزندش امیرحسین ثقفی که این سالها بیشتر آثار او را تهیهکنندگی کرده است، بیان کرد: همانطور که از فیلمهای امیرحسین ثقفی پیدا است او دنیای خاص خود را در فیلمسازی دارد که من هم به عنوان تهیه کننده فیلم های پسرم، آثاری را که کارگردانی می کند دوست دارم، اما من در فیلمسازی نگاه و روش خاص خودم را دارم و «هلن» را بر اساس دیدگاه خودم کارگردانی می کنم.
تهیهکننده فیلم «مردی که اسب شد» ادامه داد: ناگفته نماند که فیلمنامه «هلن» را امیرحسین ثقفی نوشته است در نتیجه نگاه او در متن تاثیر دارد ولی من به عنوان کارگردان از زاویه دید خود فیلم خواهم ساخت.
ثقفی درباره آغاز فیلمبرداری این فیلمنامه سینمایی گفت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم و با برخی از عوامل هم قرارداد بسته ایم و بنا داریم نیمه شهریور فیلمبرداری «هلن» را آغاز کنیم.
کارگردان فیلم «فوتبالیست ها» در پایان درباره داستان فیلم «هلن» توضیح داد: داستان فیلم درباره دختری است که قرار است به سفری برود اما به علت گرفتاری خانواده، مسیر دیگری در پیش می گیرد. این فیلم پر بازیگر و همه لوکیشن های آن در تهران است.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- علیاکبر ثقفی: عقبنشینی کامل بخش خصوصی در سینما/ دولت شفافسازی کند
- پروانه نمایش برای دو فیلم صادر شد
- علی اکبر ثقفی: تهیهکنندگان سینما دلسرد شدهاند/ تلاش برای تولید ۲ فیلم جدید
- «کوچه ژاپنیها» به نیمه رسید
- چالشهای برگزاری جشنواره فیلم فجر/ شرایط سخت، ایدههای خلاقانه میطلبد
- علی اکبر ثقفی از «کوچه ژاپنیها» و «شباهت خانوادگی» می گوید
- علی اکبر ثقفی خبرداد/ ساخت «کوچه ژاپنیها» مهر ماه آغاز میشود
- توضیحات تهیهکننده “روسی” درباره اکران ناگهانی و تبلیغات این فیلم
- «روسی» مراحل فنی را پشت سر میگذارد
- ثقفی: “هلن” مرا ترغیب کرد/ به جوانها بها بدهیم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- سینماسینما/ گفتوگو با بابک جلالی به مناسبت اکران فیلم «فرمونت» در فرانسه/ آدمهای حاشیه جامعه برایم جالب هستند
- مجمع منتقدین نیویورک بهترینها را برگزیدند/ «آناتومی یک سقوط» بهترین فیلم بینالمللی
- پخش سریال جدید مازیار میری از امروز آغاز شد
- «پایان دنیا» در شیراز به صحنه رفت
- اهمیت جزئیات کلیدی/ نگاهی به سریال «هفت»
آخرین ها
- «بازگشت افتخار آمیز مردان جنگ» و «اعترافها و دروغها» روی صحنه نوفللوشاتو
- پایان جوایز فیلم کوتاه مستقل لهستان با یک جایزه برای ایران
- «حیوان» هندی پرفروشترین فیلم گیشههای جهان شد/ سبقت از «ناپلئون»
- بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون
- پرونده قتل داریوش مهرجویی به دادگاه مطبوعات رسید/ هیات منصفه «رکنا» را مجرم دانست
- رئیس سیمافیلم تشریح کرد: صداوسیما خبر ساخت فیلم «پایتخت» را نداده است
- سلیمان سیسه در «سینماحقیقت»
- پخش سریال جدید مازیار میری از امروز آغاز شد
- ویل اسمیت در عربستان از پروژه جدید سینمایی خود گفت
- دیوید ممت: سینما به دیالوگ نیازی ندارد/ مهم خسته نشدن است
- کایه دو سینما بهترین فیلمهای ۲۰۲۳ را معرفی کرد
- افتخار در قبرستان/ در مذمت برشماری مشایعتکنندگان مرحوم معصومی
- ۴ اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودک المپیا
- در جلسه با روسای صنوف خانه سینما مطرح شد؛ در ارشاد معتقدند سینما را احیا کردهاند/ انگار باید با برخی ژانرها خداحافظی کنیم
- پوستر «کنج» رونمایی شد/ متقاضی «سینماحقیقت»
- سه فیلم کوتاه در «یک سهشنبه کوتاه» نمایش داده میشود
- سینماسینما/ گفتوگو با بابک جلالی به مناسبت اکران فیلم «فرمونت» در فرانسه/ آدمهای حاشیه جامعه برایم جالب هستند
- دومین جشنواره ملی چندرسانهای میراث فرهنگی به ایستگاه پایانی رسید
- یک نوع سینمای غیرمتعارف/ نگاهی به ۳ فیلم یک کارگردان
- اهمیت جزئیات کلیدی/ نگاهی به سریال «هفت»
- جدیدترین آمار فروش فیلمها با ۱۸ میلیون تماشاگر
- «کشتی روسی» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- مجمع منتقدین نیویورک بهترینها را برگزیدند/ «آناتومی یک سقوط» بهترین فیلم بینالمللی
- «پایان دنیا» در شیراز به صحنه رفت
- راهیابی مستند «تنها» به جشنواره گوانجو
- حسین مهری با «شیرجه» به جشنوارههای داخلی و خارجی میرود
- کامران شیردل؛ فیلمسازی به دنبال حقیقت
- بازخوانی یادداشت خواندنی کریم امامی در سال ۷۶ ، پس از دریافت جایزه نخل طلای کن توسط کیارستمی
- نشست تخصصی همراه اول با شرکتهای دانشبنیان برای حل مسائل فناورانه بخش رادیویی ۵G
- چگونه ورود فرزندتان به صنعت بازیسازی را آسان کنید