علی اکبر ثقفی که بیشتر به عنوان تهیهکننده در سینمای ایران شناخته میشود بنا دارد پس از ۱۸ سال فیلمنامه «هلن» را خودش کارگردانی کند.
علی اکبر ثقفی درباره جزئیات تولید فیلمنامه سینمایی «هلن» گفت: آخرین فیلمی که در مقام کارگردان داشتم به ۱۸ سال پیش و تولید فیلم «جان سخت» برمی گردد و حال قصد دارم «هلن» را کارگردانی کند.
وی درباره تفاوت نگاه کارگردانی خودش و فرزندش امیرحسین ثقفی که این سالها بیشتر آثار او را تهیهکنندگی کرده است، بیان کرد: همانطور که از فیلمهای امیرحسین ثقفی پیدا است او دنیای خاص خود را در فیلمسازی دارد که من هم به عنوان تهیه کننده فیلم های پسرم، آثاری را که کارگردانی می کند دوست دارم، اما من در فیلمسازی نگاه و روش خاص خودم را دارم و «هلن» را بر اساس دیدگاه خودم کارگردانی می کنم.
تهیهکننده فیلم «مردی که اسب شد» ادامه داد: ناگفته نماند که فیلمنامه «هلن» را امیرحسین ثقفی نوشته است در نتیجه نگاه او در متن تاثیر دارد ولی من به عنوان کارگردان از زاویه دید خود فیلم خواهم ساخت.
ثقفی درباره آغاز فیلمبرداری این فیلمنامه سینمایی گفت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم و با برخی از عوامل هم قرارداد بسته ایم و بنا داریم نیمه شهریور فیلمبرداری «هلن» را آغاز کنیم.
کارگردان فیلم «فوتبالیست ها» در پایان درباره داستان فیلم «هلن» توضیح داد: داستان فیلم درباره دختری است که قرار است به سفری برود اما به علت گرفتاری خانواده، مسیر دیگری در پیش می گیرد. این فیلم پر بازیگر و همه لوکیشن های آن در تهران است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اعتراض تهیهکننده «کوچه ژاپنیها» به عملکرد سالندارها
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای پنج فیلمنامه
- علیاکبر ثقفی: عقبنشینی کامل بخش خصوصی در سینما/ دولت شفافسازی کند
- پروانه نمایش برای دو فیلم صادر شد
- علی اکبر ثقفی: تهیهکنندگان سینما دلسرد شدهاند/ تلاش برای تولید ۲ فیلم جدید
- «کوچه ژاپنیها» به نیمه رسید
- چالشهای برگزاری جشنواره فیلم فجر/ شرایط سخت، ایدههای خلاقانه میطلبد
- علی اکبر ثقفی از «کوچه ژاپنیها» و «شباهت خانوادگی» می گوید
- علی اکبر ثقفی خبرداد/ ساخت «کوچه ژاپنیها» مهر ماه آغاز میشود
- توضیحات تهیهکننده “روسی” درباره اکران ناگهانی و تبلیغات این فیلم
- «روسی» مراحل فنی را پشت سر میگذارد
- ثقفی: “هلن” مرا ترغیب کرد/ به جوانها بها بدهیم
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- حضور جمعی از سینماگران در قطعه هنرمندان
- «ارکستر اقلیتها» رونمایی شد/ اسد امرایی: در این ترجمهها دنبال خود گمشدهمان میگردیم
- صدرالدین حجازی درگذشت
- «صبحانه با زرافهها» آبان اکران میشود
- در چهارمین شب سینمایی سوره برگزار شد؛ تجلیل از کمال تبریزی، محسن شاهابراهیمی و محمدعلی فارسی
- در نشست خبری مطرح شد؛ ستاره اسکندری: من به جادوی بلوچستان دچار شدم / امیدوارم تئاتر واسطهای برای شناخت قوم بلوچ باشد
- درباره فیلم «دانه انجیر معابد»/ هبوط
- پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سومین جشن مهر سینمای ایران
- «دارچین تلخ»؛ روایتی کمدی از چالشهای ازدواج پسری جوان/ پایان تصویربرداری
- ضرورت توجه به سینما مستقل در ایران بررسی میشود
- به نمایندگی از یونان؛ «زن قاتل» وارد رقابت اسکار شد
- یک روز تحریم ، یک روز تقدیر
- برای تحقق وفاق ملی دولت با هنرمندان؛ سخنگوی دولت: وزیر فرهنگ پیگیر حل مشکل بازیگران ممنوعالفعالیت است
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو با ۳ نمایش تازه از مخاطبان/ «حق با مردم بود» تمدید شد
- درباره فیلم تازه تیم برتون/ بازگشت بیتل جوس از دنیای مردگان + ویدیو
- «دایی جان ناپلئون» وفادارانهترین اقتباس سینما است/ هزینه سانسور ادبیات کمتر از سانسور سینما است+ ویدئو
- آیا فیلمی که پرفروش است میتواند ضد فرهنگ باشد؟ + ویدئو
- اکران مردمی «آغوش باز» برگزار شد / گزارش تصویری
- مستند «صیادکاپلو»تندیس میکرو فیلم را کسب کرد
- مراسم تشییع پیکر پریصابری / گزارش تصویری
- یادداشت پریچهر باقری دربارهی «داستان خواهر»/ باید از عطر اقاقی تو رو آغاز کنم…
- برگزاری مجدد دادگاه متهمان قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدیفر
- اولین دوره جشنواره آسمان در ایستگاه پایانی
- «گلهای کاغذی» بهترین انیمیشن کازان شد/ جایزه بهترین بازیگر زن به سپیده ارمان رسید
- پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما / گزارش تصویری
- شانس بالای «امیلیا پرز» / چهار فیلم در فهرست نهایی گزینش نماینده فرانسه در اسکار
- اجرای پروژههای جهادی محرومیتزدایی در روستاهای کرمان با حمایت همراه اول
- آغاز ثبتنام یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول
- «اُپرای شیدا، پرواز همای و مستان نو» به کاخ نیاوران میرود
- «در آغوش درخت» راهی شارجه امارات شد