برنامه روز اول سینمای رسانه ها و کاخ مردمی منتشر شد.
به گزارش سینماسینما، برنامه نمایش فیلمهای پردیس سینمایی ملت (کاخ مردمی جشنواره) و برج میلاد (سینمای رسانههای گروهی) اعلام شد.
بنابراین گزارش، پردیس ملت در نمایش فیلمهای خود فیلمهای بخش چشمانداز سینمای ایران را در ۴ سانس از ساعت ۱۵:۳۰ (سانس اول) تا ساعت ۲۳ (سانس آخر) برای مردم و هنرمندان به نمایش میگذارد و در برنامه برج میلاد، اهالی رسانههای گروهی از ساعت ۱۳:۳۰ و با نمایش فیلمهای بخش سینمای مستند آغاز میشود و سانس آخر این سالن ساعت ۲۳ در نظر گرفته شده است.
نکته حائز اهمیت در برنامهریزی امسال این است که امسال برنامه نمایش فیلمهای این دو سینما طوری طراحی شده که بیشتر فیلم هایی که در نیمه اول برج میلاد به روی پرده می روند، در نیمه دوم برنامه پردیس ملت قرار داده شده است.
برنامه روز اول برج میلاد (سینمای رسانههای گروهی) از ساعت ۱۳:۳۰ روز یکشنبه ۱۰ بهمن با مستند آبی کمرنگ (آرش لاهوتی) آغاز میشود و فیلمهای خانه دیگری (بهنوش صادقی) در ساعت ۱۵:۳۰، ایتالیا ایتالیا (کاوه صباغزاده) در ساعت ۱۸، اِو (خانه) (اصغر یوسفینژاد) در ساعت ۲۰:۳۰ و آزاد به قید شرط (حسین شهابی) در ساعت ۲۳در این روز برای اهالی رسانه به نمایش درمیآید.
در برنامه روز اول پردیس ملت نیز مادری (رقیه توکلی) در ساعت ۱۵:۳۰، سدمعبر (محسن قرایی) در ساعت ۱۸، دریاچه ماهی (مریم دوستی) در ساعت ۲۰:۳۰ و فصل نرگس (نگار آذربایجانی) در ساعت ۲۳ روی پرده میرود.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- برنامه نمایش آثار جشنواره فیلم فجر ۴۳ در سینمای رسانه مشخص شد
- بررسی مسایل مالی جشنواره فیلم فجر/ مساله فقط دستمزد یک مشاور نیست
- رقم هایی که تناقض دارند/لزوم شفاف سازی جزییات بودجه و هزینه جشنواره های ملی و جهانی فجر
- این گروه بیدلیل/ عملکرد جشنواره ملی فجر و شگفتی های جشنواره جهانی فجر
- خون تازه در رگهای پریدهرنگ/ نگاهی به چهار فیلم موفق جشنواره فجر
- اولین تیزر از پشت صحنه «ماجرای نیمروز»/ فیلم
- نگاهی به وضعیت یک ماه اخیر سینما به بهانه اسکار فرهادی/ شرایط لغزنده!
- اختصاصی سینماسینما/ محسن تنابنده: برخی در جشنواره فجر از آب گل آلود ماهی گرفتند
- گفتوگو با محمدمهدی دادگو، داور سیوپنجمین جشنواره فیلم فجر/ امسال سال زنان بود
- تقاضای ۵۸ میلیارد تومان برای برگزاری دو جشنواره
- یادداشتی درباره فیلم آپاندیس/ یک پیشنهاد لذت بخش
- چرا «هفت» دل خیلیها را خنک کرد؟!
- واکنش مهرزاد دانش به اظهارات فراستی: سینمای ما دچار مککارتیسم میشود
- نگاهی به مواضع اخیر مسعود فراستی/ دهه ات گذشته رییس!*
- ایوبی: کدام یک از ادعاهای افخمی و فراستی درباره جشنواره درست بود؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- نمایش «جدایی نادر از سیمین» در ایتالیا
- نگاهی به فیلم «سوگلی»/ جدال قدرت
- از «یک تصادف ساده» تا «هفت روز»/ برنامه اکران فیلمهای ایرانی در شش ماه دوم سال ۲۰۲۵ در فرانسه
- «چشمهایش» کلید خورد
- «گلن گری گلن راس» برای بار سوم روی صحنه میرود
- توضیحی از محمد حقیقت؛ هیچ بیانیهای امضا نکردهام
- جشنواره ایتالیایی به دو فیلم ایرانی جایزه داد
- گزارشی از گیشه جهانی سینما؛ «دنیای ژوراسیک: تولد دوباره» ۱۴۷ میلیون دلار فروخت
- لوگان مارشال-گرین به «اودیسه» پیوست/ کاسمو جارویس از فیلم نولان جدا شد
- نگاهی به سریال«بازی مرکب»؛ تراژدی انسانها تحت سیستمهای بیرحم
- با تجلیل از استلان اسکارشگورد؛ جشنواره فیلم مونیخ ۲۰۲۵ برگزیدگانش را شناخت
- تازهها از جشنواره ونیز ۲۰۲۵/ پروژههای دو سینماگر ایرانی پذیرفته شد
- هایده صفییاری برگزیده جشنواره ترابیکا شد
- نمایش فیلم سینماگر ایرانی در ادینبورگ/ جشنواره بلغارستانی به «زیر سایه بلوط» جایزه داد
- نوجوانان و جوانان اوتیسم در نمایش «سجاد افشاریان»
- با حکم رئیس سازمان سینمایی؛ محمد حمیدیمقدم دبیر جشنواره نوزدهم «سینماحقیقت» شد
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ مجوز ساخت چهار فیلم غیر سینمایی و سه فیلم سینمایی صادر شد
- جشنواره دانانگ به «بازی را بکش» جایزه داد
- نسخهای ناتمام از «فورد در برابر فراری»؛ چرا همکاری برد پیت و تام کروز منتفی شد؟
- آیا دنزل واشینگتن بازمیگردد؟/ دنباله «جزر و مد سرخ» ساخته میشود
- به بهانهی اکران «تنگه» در سینمای ایران/ اثری سرگرمکننده و سطحی
- «بالرین»؛ جهانی سراسر خشونت
- مهدی نادری در اینستاگرامش خبر داد؛ پیگیری سرقت یک فیلمنامه/ چگونه «دندان گرگ» به «پوست شیر» تبدیل شد
- فیلم افتتاحیه جشنواره ونیز مشخص شد
- بازیگران سریال «از یاد رفته» معرفی شدند
- «تابستانی که برف آمد» به اسپانیا میرود
- فوت بازیگر فیلمهای تارانتینو؛ مایکل مدسن درگذشت
- برای فعالیتهای هنری و اجتماعی؛ کیت بلانشت، یک جایزه تاریخی مهم میگیرد
- حضور «مردهشور» در بخش مسابقه جشنواره ادینبورگ
- اپوزیسیونسازی هدفمند؛ خطای راهبردی یا پروژه نفوذ؟