برنامه روز اول سینمای رسانه ها و کاخ مردمی منتشر شد.
به گزارش سینماسینما، برنامه نمایش فیلمهای پردیس سینمایی ملت (کاخ مردمی جشنواره) و برج میلاد (سینمای رسانههای گروهی) اعلام شد.
بنابراین گزارش، پردیس ملت در نمایش فیلمهای خود فیلمهای بخش چشمانداز سینمای ایران را در ۴ سانس از ساعت ۱۵:۳۰ (سانس اول) تا ساعت ۲۳ (سانس آخر) برای مردم و هنرمندان به نمایش میگذارد و در برنامه برج میلاد، اهالی رسانههای گروهی از ساعت ۱۳:۳۰ و با نمایش فیلمهای بخش سینمای مستند آغاز میشود و سانس آخر این سالن ساعت ۲۳ در نظر گرفته شده است.
نکته حائز اهمیت در برنامهریزی امسال این است که امسال برنامه نمایش فیلمهای این دو سینما طوری طراحی شده که بیشتر فیلم هایی که در نیمه اول برج میلاد به روی پرده می روند، در نیمه دوم برنامه پردیس ملت قرار داده شده است.
برنامه روز اول برج میلاد (سینمای رسانههای گروهی) از ساعت ۱۳:۳۰ روز یکشنبه ۱۰ بهمن با مستند آبی کمرنگ (آرش لاهوتی) آغاز میشود و فیلمهای خانه دیگری (بهنوش صادقی) در ساعت ۱۵:۳۰، ایتالیا ایتالیا (کاوه صباغزاده) در ساعت ۱۸، اِو (خانه) (اصغر یوسفینژاد) در ساعت ۲۰:۳۰ و آزاد به قید شرط (حسین شهابی) در ساعت ۲۳در این روز برای اهالی رسانه به نمایش درمیآید.
در برنامه روز اول پردیس ملت نیز مادری (رقیه توکلی) در ساعت ۱۵:۳۰، سدمعبر (محسن قرایی) در ساعت ۱۸، دریاچه ماهی (مریم دوستی) در ساعت ۲۰:۳۰ و فصل نرگس (نگار آذربایجانی) در ساعت ۲۳ روی پرده میرود.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بررسی مسایل مالی جشنواره فیلم فجر/ مساله فقط دستمزد یک مشاور نیست
- رقم هایی که تناقض دارند/لزوم شفاف سازی جزییات بودجه و هزینه جشنواره های ملی و جهانی فجر
- این گروه بیدلیل/ عملکرد جشنواره ملی فجر و شگفتی های جشنواره جهانی فجر
- خون تازه در رگهای پریدهرنگ/ نگاهی به چهار فیلم موفق جشنواره فجر
- اولین تیزر از پشت صحنه «ماجرای نیمروز»/ فیلم
- نگاهی به وضعیت یک ماه اخیر سینما به بهانه اسکار فرهادی/ شرایط لغزنده!
- اختصاصی سینماسینما/ محسن تنابنده: برخی در جشنواره فجر از آب گل آلود ماهی گرفتند
- گفتوگو با محمدمهدی دادگو، داور سیوپنجمین جشنواره فیلم فجر/ امسال سال زنان بود
- تقاضای ۵۸ میلیارد تومان برای برگزاری دو جشنواره
- یادداشتی درباره فیلم آپاندیس/ یک پیشنهاد لذت بخش
- چرا «هفت» دل خیلیها را خنک کرد؟!
- واکنش مهرزاد دانش به اظهارات فراستی: سینمای ما دچار مککارتیسم میشود
- نگاهی به مواضع اخیر مسعود فراستی/ دهه ات گذشته رییس!*
- ایوبی: کدام یک از ادعاهای افخمی و فراستی درباره جشنواره درست بود؟
- بررسی دوتابعیتیبودن داوران جشنواره فجر در کمیسیون فرهنگی
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- سازمان سینمایی اعلام کرد؛ بیشترین مخاطبان سینما در هفت ماه گذشته
- میتوان برادر لیلا هم نبود/ نگاهی به فیلم «برادران لیلا»
- وقتی نگاه هالیوود به زنان مورد انتقاد قرار میگیرد/ نگاهی به فیلم «بلوند»
- مار از پونه خوشش نمیآید!/ نگاهی به فیلم «چپ راست»
- تمجید مت دیمون از بازی کیلین مورفی در «اوپنهایمر»
- مطالعات سینمایی یا تحصیلات سینمایی؟/ تأملی بر ترجمهی کتابهای سینمایی
- مدیرکل اداره نظارت سازمان سینمایی: شورای پروانه نمایش از دیدن و ارزیابی «برادران لیلا» خودداری کرد
- ابد و صد روز/ نگاهی به فیلم «برادران لیلا»
- نمایش فیلم کوتاه «آغاز» در پلتفرم هاشور
- اختصاصی سینماسینما/ گفتگو با نیما جاویدی پس از جایزه سریز مانیا/ در هر واقعیتی بخشی از دروغ وجود دارد
- عاشقانهای از سه نسل؛ «جان جانان» به تهیهکنندگی حبیب الهیاری دارای پوستر رسمی شد
- درگذار از خشونت و تحقیر گذشته/ یادداشتی بر فیلم «زنی ناشناس»
- دو جایزه جشنواره فریبورگ برای «جنگ جهانی سوم»
- رونمایی از مستند «سبز بن دار»
- سمبلیک و مضمونگرا/ نگاهی به فیلم «برادران لیلا»
- «شهربانو» به رقابت آسیایی بنگلور راه یافت
- جایزه بزرگ جشنواره فرانسوی به «آکتور» رسید
- آناتومی نکبت/ نگاهی به فیلم «برادران لیلا»
- وقتی پول معیار همه چیز است
- «آقای کلاین»؛ تلاش برای زدودن یک اشتباه
- سرگذشت لیلا و برادرانش
- جایزه بزرگ جشنواره فرانسوی برای فیلمی به تهیهکنندگی نیکی کریمی
- عیدی اول نوروز ۱۴۰۲ با بستههای عیدانه همراه اول
- چند نفر در سال ۱۴۰۱ به تئاترشهر رفتند؟
- «قطع فوری» بهار به سینماها میآید/ آخرین فیلم علی انصاریان در راه اکران
- جایزه اصلی جشنواره ژنو به «شب، داخلی، دیوار» رسید
- «لامینور» مهرجویی در بنگلور
- واکنش تهیهکننده فیلم «هوک» به پخش تلویزیونی فیلمش
- نسخه ویژه نابینایان «بادکنک سفید» با صدای گلاره عباسی منتشر میشود
- فیلمهای نوروزی در روزهای اول اکران چقدر بلیت فروختند؟