«محمد بحرانی» بازیگر سریال «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی که این شبها از شبکه سه سیما پخش می شود، به تازگی خوانندگی تیتراژ این سریال را نیز عهده دار شده است.
به گزارش سینماسینما، وی در این باره گفت: اصولا خواننده نیستم و چند کار را به صورت دلی با همین گروه خودمان که همیشه با هم کار میکنیم خواندم. کارهای شاخص ما همان دو قطعه برای جام های جهانی فوتبال و یک کار برای مسابقههای جهانی والیبال بود.
وی ادامه داد: این قطعه ها بیشتر از اینکه انتقادی باشند روحیه بخش هستند و در تیتراژ دوپینگ نیز هدفمان روحیه بخشی به مردم بوده است و تلاش کردیم تا این تیتراژ شیرین تمام شود که ارجاع می دهد به فردای روشن.
این بازیگر درباره اینکه ایده این ترانه تیتراژ از کجا آمد؟ گفت: کاراکتر فریدون در سریال با پیشنهاد خودم گه گاهی ترانه آی نسیم سحری را زمزمه میکند چراکه آهنگی است که برای خودم خاطره انگیز است و اواسط کار به ذهنم رسید شاید بتوانیم برای تیتراژ پایانی سریال چنین ایده ای را پیاده کنیم.
وی بیان داشت: بر همین اساس تصمیم گرفتیم ترانه آی نسیم سحری را با ترانهای رپ تلفیق کنیم. تهیه کننده و کارگردان چنین ایده ای را دوست داشتند و باعث شد ما استارت کار را بزنیم.
صداپیشه عروسک جناب خان در ادامه نیز عنوان داشت: با اینکه این سریال نوروزی بود و در متن ارجاعی به اتفاق های بیماری کرونا نداشت، اما دیدیم که نمی شود تیتراژ از حال و هوای این روزها جدا باشد و طی پیشنهاد امیر متمرکز شدیم روی اتفاق های ویروس کرونا و امیر سلطان احمدی بندهای رپ را بین ملودی ها درباره این موضوع سرود.
بحرانی در ادامه افزود: ترانه آی نسیم سحری برای نسل من و هم نسلی هایم خیلی خاطره انگیز است و اگر دوستان اصل ترانه را گوش کنند واقعا از ترانه و ملودی و صدای زیبای آقای همایون فال لذت خواهند برد.
وی ادامه داد: قبل از اینکه کار را شروع کنیم با آقای همایون فال تماس گرفتم تا از وی کسب اجازه کنم و او هم استقبال کرد و بعد از پخش کار هم واکنش های خوبی دریافت کردند و گفتند که نسل جوان نیز از این کار استقبال کردند.
این بازیگر در ادامه بیان داشت: از ابتدا که چنین ایده ای به ذهنم رسید می دانستم به خاطر وجود بخش های نوستالژیک می تواند با نسل های قبل ارتباط برقرار کند. از سویی هم دهه هشتاد و نودی ها نیز با فرم رپ آن ارتباط برقرار می کنند. فکر کردیم با این تلفیق می توانیم همه نسل ها را جذب کار کنیم و برای همین چنین ترکیبی را در نظر گرفتیم.
وی در پایان نیز گفت: از تمام بچه هایی که در شکل گیری این ترانه تیتراژ همراهی کردند تشکر ویژه ای دارم که در شرایط فعلی جامعه و قرنطینه خانگی با ما همراهی کردند. حتی به دلیل قرنطینه خانگی نمی توانستیم در استودیو کار را ضبط کنیم و ابتدا گفتیم من در خانه بخش های رپ را بخوانم و برای پوریا بفرستم و او تنظیم کند و هر چه خواندم و ضبط کردم کار خوبی نشد و در نهایت به استودیوی پوریا رفتیم و در آنجا ضبط کردیم.
منبع: فارس

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- معرفی هیات داوران دو بخش جشنواره بینالمللی تئاتر کودک و نوجوان
- بازگشت جنابخان از پنجشنبه به «خندوانه»
- برشهای کوتاه/ شوخی جناب خان با شبنم مقدمی در برنامه خندوانه/ بازیگری که فوتبالیست میشود
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «فارست گامپ» با صدای محمد بحرانی + تیزر
- «دراکولا»ی مدیری نوروز ۱۴۰۰ میآید
- علیرضا نجفزاده: سریال بوتیمار برای نوروز ۱۴۰۰ ساخته میشود
- «خانه عزیز» سریال نوروزی شبکه دو شد
- آغاز تولید فصل سوم «نون. خ»/ اکبر عبدی بازیگر جدید این سریال
- نشست خبری فیلم بیحسی موضعی / گزارش تصویری
- برنامههایی که تحت الشعاع «پایتخت ۶» از نقد بازماندند/ از قلم افتادهها
- رضا مقصودی در گفتوگو با سینماسینما: دوپینگ، کمدی فانتزی است
- زمان پخش سریالهای نوروزی تلویزیون/ پایتخت۶ از اول فروردین
- واکنش بازیگر پایتخت ۶ به انتشار عکسی از این سریال
- کارگردان خجالت نکش، سریال نوروزی میسازد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- ابد و صد روز/ نگاهی به فیلم «برادران لیلا»
- میتوان برادر لیلا هم نبود/ نگاهی به فیلم «برادران لیلا»
- رسما اعلام شد؛ اولین نمایش جهانی فیلم جدید اسکورسیزی در جشنواره کن
- اختصاصی سینماسینما/ گفتگو با نیما جاویدی پس از جایزه سریز مانیا/ در هر واقعیتی بخشی از دروغ وجود دارد
- مطالعات سینمایی یا تحصیلات سینمایی؟/ تأملی بر ترجمهی کتابهای سینمایی
آخرین ها
- یک اتفاق عجیب؛ پخش تلویزیونی یک فیلم در حال اکران
- سیستان و بلوچستان و فقدان پرداختن فیلمسازانِ محلی به زادبوم/ نگاهی به فیلم «هوک»
- میزبانی جشنوارههای هنگ کنگ و نیویورک از فیلمهای ایرانی
- رسما اعلام شد؛ اولین نمایش جهانی فیلم جدید اسکورسیزی در جشنواره کن
- درگذشت عکاس قدیمی سینما
- سازمان سینمایی اعلام کرد؛ بیشترین مخاطبان سینما در هفت ماه گذشته
- میتوان برادر لیلا هم نبود/ نگاهی به فیلم «برادران لیلا»
- وقتی نگاه هالیوود به زنان مورد انتقاد قرار میگیرد/ نگاهی به فیلم «بلوند»
- مار از پونه خوشش نمیآید!/ نگاهی به فیلم «چپ راست»
- تمجید مت دیمون از بازی کیلین مورفی در «اوپنهایمر»
- مطالعات سینمایی یا تحصیلات سینمایی؟/ تأملی بر ترجمهی کتابهای سینمایی
- مدیرکل اداره نظارت سازمان سینمایی: شورای پروانه نمایش از دیدن و ارزیابی «برادران لیلا» خودداری کرد
- ابد و صد روز/ نگاهی به فیلم «برادران لیلا»
- نمایش فیلم کوتاه «آغاز» در پلتفرم هاشور
- اختصاصی سینماسینما/ گفتگو با نیما جاویدی پس از جایزه سریز مانیا/ در هر واقعیتی بخشی از دروغ وجود دارد
- عاشقانهای از سه نسل؛ «جان جانان» به تهیهکنندگی حبیب الهیاری دارای پوستر رسمی شد
- درگذار از خشونت و تحقیر گذشته/ یادداشتی بر فیلم «زنی ناشناس»
- دو جایزه جشنواره فریبورگ برای «جنگ جهانی سوم»
- رونمایی از مستند «سبز بن دار»
- سمبلیک و مضمونگرا/ نگاهی به فیلم «برادران لیلا»
- «شهربانو» به رقابت آسیایی بنگلور راه یافت
- جایزه بزرگ جشنواره فرانسوی به «آکتور» رسید
- آناتومی نکبت/ نگاهی به فیلم «برادران لیلا»
- وقتی پول معیار همه چیز است
- «آقای کلاین»؛ تلاش برای زدودن یک اشتباه
- سرگذشت لیلا و برادرانش
- جایزه بزرگ جشنواره فرانسوی برای فیلمی به تهیهکنندگی نیکی کریمی
- عیدی اول نوروز ۱۴۰۲ با بستههای عیدانه همراه اول
- چند نفر در سال ۱۴۰۱ به تئاترشهر رفتند؟
- «قطع فوری» بهار به سینماها میآید/ آخرین فیلم علی انصاریان در راه اکران