تشریح جزییات پوستر جشنواره «دیدار»  

طراح پوستر نخستین جشنواره آثار نمایشی «دیدار» جزییات این پوستر را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی جشنواره دیدار، محمد علی فاموری با بیان اینکه این نشان، یک نشان تصویری سمبولیک است که با ساختاری سه وجهی در فرم دایره طراحی شده گفت: طرح به سه ضلع «مخاطب»، «محتوا» و «رسانه» که ارکان نمایش خانگی به شمار می روند اشاره دارد. در مرکز آیکون پخش به عنوان آیکونیک ترین عنصر پخش تلویزیونی قرار گرفته است.
وی گفت: کهن الگوی برند این جشنواره در قدم اول آرکتایپ حکیم است و از این رو انتخاب رنگ بر اساس میراثی ناملموس ما در حیطه بصری به رنگ قرمز ایرانی ثبت شده در پنتون سوق پیدا کرد رنگ مشکی کامل کننده بعد حکمت در ساختار برندینگ جشنواره است.
طراح نشان و پوستر اولین دوره جشنواره دیدار درباره نشانه های استفاده شده در این پوستر گفت: به دلیل اینکه در قدم اول این جشنواره هستیم وظیفه اصلی پوستر نشان دادن ماهیت دیجیتالی و شناساندن نشان جشنواره است که با ترکیبی بر اساس نسبت های طلایی موسوم به فیبوناچی در پوستر جای گرفته اند.
محمد‌علی فاموری متولد ۱۳۶۸، دهلی نو است و تاکنون نمایشگاه های بسیاری در داخل و خارج کشور برگزار کرده و جوایز متعددی در عرصه داخلی و بین المللی کسب کرده است.
آیین رونمایی پوستر جشنواره دیدار روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه با حضور جمع کثیری از هنرمندان، مدیران پلتفرم های نمایشی، نمایندگان رسانه های گروهی و …. در تهران برگزار شد.
جشنواره دیدار نخستین جشنواره آثار نمایش‌خانگی است که با هدف معرفی آثار برگزیده به همت کانون
رسانه های دیداری و توسط موسسه عصر تکنولوژی پویا آذرماه برگزار می‌شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 201601 و در روز چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸:۳۵
2024 copyright.