تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۴:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 90526

در کنار برنامه تلویزیونی ۲۰۱۸ که از شبکه سه سیما پخش می شود، برنامه فصل داغ فوتبال با رویکردی تقریباً مشابه از شبکه ورزش سیما پخش می شود.

به گزارش سینماسینما ،برنامه فصل داغ فوتبال این روزها به دلیل توجه بیش از حد به ۲۰۱۸ شبکه سه، کمتر فرصت عرض اندام داشته، موضوعی که «حامد غفاری» تهیه کننده به آن اذعان داشته است. غفاری در گفت و گو با روابط عمومی سیما به نکات جالبی اشاره کرده است. او درباره راه اندازی برنامه می گوید: دو هفته قبل از شروع جام جهانی به ما ماموریت داده شد تا برنامه را تولید کنیم. ما ۱۲خرداد آنتن داشتیم و با کمتر از یک هفته پیش تولید کارمان را شروع کردیم. با در نظر گرفتن برنامه جذابی چون «۲۰۱۸» در شبکه سه، به این موضوع می اندیشیدیم که برنامه ما با اجتناب از موازی کاری، چه ویژگی باید داشته باشد تا دیده شود؟! اگر روند برنامه پرداختن به مباحث تخصصی بود؛ قطعاً یارای رقابت با برنامه آقای «فردوسی پور» را نداشتیم! پس به این نتیجه رسیدیم که سراغ یک برنامه مردم محور برویم و تاثیر جام جهانی را روی تمام اقشار و گروه های مختلف جامعه بررسی کنیم. یعنی هم افراد متخصص بیننده برنامه ما باشند و هم کسانی که فوتبالی نیستند. در همین راستا هم بود که تلاش کردیم قسمت های متنوعی تعریف کرده و دنبال دعوت از کارشناسان یا آدم های خاص فوتبالی نباشیم. محور اصلی برنامه ما حضور مردم در تمامی آیتم ها و بخش های برنامه است. به عنوان مثال، بخش تحریریه ای را راه اندازی کردیم که جام جهانی از منظر رسانه ها را بررسی کند و با دعوت از سردبیران بخش های خبری روزنامه ها و سایت ها به اتفاقات فوتبال می پردازیم. از طرف دیگر برنامه ریزی هایی هم برای استیج شهری داریم که با قطعی شدن آن به مکان هایی خواهیم رفت که مردم درآنجا مشغول تماشای فوتبال هستند و به انعکاس تصاویر آنها خواهیم پرداخت. غفاری درباره روش های دیده شدن «فصل داغ فوتبال» توضیح می دهد: گزارش های مردمی و خیابانی داریم و گزارشگر ما در سطح شهر به سراغ اصناف مختلف می رود؛ چون هدفمان این است که بگوییم جام جهانی در زندگی مردم چه تاثیری داشته است. علاوه بر این، گروهی به روسیه اعزام کردیم که صرفاً یک گروه خبری نیست. آنها قصد مصاحبه با فوتبالیست ها را نداشته یا به دنبال ارائه آمار و ارقام به مردم هم نیستند. به طور یقین مردم می توانند از طریق سایت ها از آمار مطلع شوند، پس گزارشگرهایمان را در روسیه بیشتر بین مردم و ایرانی هایی فرستادیم که قصد تشویق تیم ملی را دارند. با وجود اجرای جواد خیابانی در برنامه فصل داغ فوتبال این مجری کهنه کار تلویزیون هم در مقابل موجی که فردوسی پور ایجاد کرده شانسی برای دیده شدن ندارد.

 روزنامه ایران

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها