تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192681

محمد نظرعلیان برای بازی در فیلم‌ کوتاه «حروف‌چین»، جایزه بهترین بازیگری مرد در بخش مسابقه پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مِنا» MENA در شهر لاهه هلند را از آن خود کرد.

به گزارش سینماسینما، پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مِنا» MENA (خاورمیانه) به دبیری محمد الأمین، شاعر عراقى مقیم هلند، با آثاری از ایران، یونان، تونس، هلند، عراق، مراکش، مصر، سودان و لبنان و با ارائه دیدگاه‌های معاصر تصویری در مورد اوضاع فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و هنری منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا؛ روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه جاری (۹ و ۱۰ دسامبر ۲۰۲۳) در شهر لاهه در کشور هلند برگزار شد.

محمد نظرعلیان، بازیگر فیلم‌ کوتاه «حروف‌چین» به کارگردانی نسیم فروغ و به نویسندگی و تهیه‌کنندگی شاهد احمدلو از ایران، توانست جایزه بهترین بازیگری مرد این رویداد سینمایی را از کسب کند.

«خدیجه بوعشرین» روزنامه‌نگار سینمایی از کشور مراکش، «علاء‌الدین سعیدی» منتقد سینمایی از کشور تونس، «نهاد القاضی» منتقد و حقوقدان از کشور عراق، «پاتریسیا کاردونا» کارگردان و شاعر از کشور اسپانیا و همچنین «عبدالرحیم الحلوی» منتقد سینمایی از کشور مراکش داوران این دوره از جشنواره منا بودند.

جشنواره بین‌المللی فیلم «خاورمیانه» هلند، با هدف حمایت از فیلمسازان جوان و سینمای مستقل در آفریقای شمالی و منطقه خاورمیانه و ارائه دیدگاه‌های معاصر تصویری این مناطق، برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها