در جلسه کارگروه بررسی آسیبهای کرونا در سینما حمایت از اکران فیلمهای نوروز مصوب شد.
به گزارش سینماسینما، در آخرین جلسه کارگروه بررسی آسیبهای کرونا در سینما حمایت از اکران فیلمهای نوروز مصوب شد.
در این جلسه که به ریاست حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی برگزار شد مصوبه جلسه گذشته کارگروه در ۷ بهمن ماه مبنی بر کمک هزینه اکران (سینما و فیلم) بر مبنای قیمت خالص بلیت هر سینما برای سینمای یک و دو سالن معادل ۲ درصد سالنهای فعال، سینماهای سه و چهار سالن معادل ۳ درصد سالنهای فعال و سینماهای پنج سالن معادل ۵ درصد سالنهای فعال (حداکثر ۵ سالن) تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
این مصوبه در صورت تعطیلی سینماها نیز مشمول سه فیلم ویژه اکران نوروزی خواهد بود.
همچنین ۶ میلیارد ریال به عنوان کمک هزینه تبلیغات یکپارچه اکران نوروز ۱۴۰۰ اختصاص پیدا کرد.
سه فیلم ویژه نوروزی زمانی از تسهیلات اکران برخوردار میشوند که حداقل ۴ هفته از نمایش آنها سپری شود.
در این جلسه اجرای طرح اسپانسری تبلیغات اکران نوروزی مورد تصویب و تایید قرار گرفت.
در ابتدای جلسه گزارشی از روند فعالیت سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) ارائه شد و تهیه کنندگان و سینماداران حاضر از واریز مبالغ جشنواره فیلم فجر در کمتر از یک هفته از پایان جشنواره و همچنین پرداخت بدهی سینماها از اکران ۹۸ قدردانی کردند.
سعید رجبی فروتن، رمضانعلی حیدری خلیلی، محمد رحمتی، محمدرضا فرجی، سیدحسین سیدزاده، منوچهر شاهسواری، مرتضی شایسته، سید غلامرضا موسوی، محمدقاصد اشرفی، علی سرتیپی و مسعود نجفی از دیگر حاضران در این جلسه بودند.
منبع: مهر

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «موسی کلیم الله» بیگ پروداکشن ناامیدکننده
- تنهایی و انزوا رنجی برای آدمیست
- معرفی فیلمهای جشنواره فجر ۴۳
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مسابقه فیلم کوتاه اعلام شد
- در آستانه اکران فیلم در جشنواره فجر؛ اظهارات صریح یک مدیر سابق سینمایی درباره «قاتل و وحشی»
- پرسشهای بیپاسخ و فیلمهای جشنواره/ در جستجوی زمان از دست رفته یا چگونه به راه خود ادامه دهیم؟
- یک کمدی کمرمق، یک داستان واقعی و فیلمی که نامش آن را لو میدهد
- «زیبا صدایم کن»؛ احساسی گمشده لابه لای نسلها
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- «موسی کلیم الله» بیگ پروداکشن ناامیدکننده
- تنهایی و انزوا رنجی برای آدمیست
- معرفی فیلمهای جشنواره فجر ۴۳
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مسابقه فیلم کوتاه اعلام شد
- در آستانه اکران فیلم در جشنواره فجر؛ اظهارات صریح یک مدیر سابق سینمایی درباره «قاتل و وحشی»
- پرسشهای بیپاسخ و فیلمهای جشنواره/ در جستجوی زمان از دست رفته یا چگونه به راه خود ادامه دهیم؟
- یک کمدی کمرمق، یک داستان واقعی و فیلمی که نامش آن را لو میدهد
- «زیبا صدایم کن»؛ احساسی گمشده لابه لای نسلها
- هفتمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه: در سن بالا دست دادن با نامحرم مشکلی ندارد
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی