فیلم کوتاه «پاتوقیها» به کارگردانی سیامک کاشف آذر به ۲ جشنواره آمریکایی راه پیدا کرد.
به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه «پاتوقیها» به کارگردانی سیامک کاشف آذر در ادامه حضور بینالمللی خود، در چهاردهمین دوره جشنواره Taos Shortz Film Fest آمریکا حضور دارد. این جشنواره در ماه مارچ در این کشور برگزار خواهد شد.
همچنین این فیلم اخیرا برای حضور در نوزدهمین دوره فستیوال GARDEN STATE FILM FESTIVAL انتخاب شده است که همه ساله در آمریکا برگزار می شود.
در خلاصه داستان فیلم «پاتوقیها» آمده است که مردی که خانهاش در رهن بانک است، برای پرداخت اقساط آن، دست به قمار میزند اما همسر او متوجه می شود و این تازه آغاز ماجرا است.
پخش بین المللی این فیلم که در آن حمیدرضا آذرنگ و بهار محمدپور ایفای نقش کرده اند، بر عهده استودیو فیلمچی است.
عوامل این فیلم عبارتند از تصویربردار: آرش صادقی، تدوینگر: علی توکلی، مجری طرح و مدیر تولید: مهدی ارجمند، صدابردار: امین جعفری، طراح گریم: سید جلال موسو، صداگذار: محمدمهدی جواهری زاده، دستیار کارگردان: مسعود قدسی، دستیار دوم کارگردان: فاطیما صفری، مشاور کست: سیروس همتی، مشاورین فیلمنامه: کیمیا خلج و محمد داداشزاده دیمان، تیزر: متین حیدری نیا، ترجمه: حسن شرفالدین، عکس: زهرا پرست وند، طراح پوستر: ندا کاشف آذر، تهیهکننده، نویسنده و کارگردان: سیامک کاشف آذر.
منبع: مهر

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- واکنش تند سینماگران به توئیت توهینآمیز علیاکبر رائفیپور
- «مستوران» روی میز تدوین حسن حسندوست / ادامه تصویربرداری در شهرک نور
- پروانه نمایش «روزی روزگاری آبادان» صادر شد
- مرجان اشرفیزاده در گفتوگو با سینماسینما/ قصه فیلم «آبجی» از یک نگرانی و ترس در من شروع شد
- مسعود آبپرور کارگردان ادامه «مستوران» شد
- رویا میرعلمی جدیدترین بازیگر «مستوران» شد + عکس
- نازنین فراهانی بازیگر سریال «مستوران» شد
- حمیدرضا آذرنگ بازیگر «مستوران» شد
- مدح زندگی، عشق و خانواده/ نگاهی به فیلم «روزی روزگاری آبادان»
- دوپارگی/ نگاهی به فیلم «روزی روزگاری آبادان»
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- «روزی روزگاری آبادان» آماده نمایش در جشنواره فیلم فجر شد
- آذرنگ دبیر یک جشنواره تئاتری شد
- فاطمه معتمدآریا به وزیر ارشاد چه گفت؟
- «خنکای ختم خاطره» به اجراهای ویژه رسید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- صدور ۱۳ پروانه ساخت سینمایی و غیرسینمایی
- کارگردان ایرانی از اسکار جا ماند/ معرفی فیلمهای واجد شرایط رقابت برای اسکار بینالمللی
- «در کشور برادران» به جشنواره ساندنس راه یافت/ روایت زندگی ۳ خانواده افغانستانی
- حقایقی درباره علی حاتمی به بهانه سالروز درگذشت این فیلمساز مطرح
- یک کمدی سالم/ نگاهی به فیلم «جوجه تیغی»
آخرین ها
- برگزاری مجمع عمومی فوقالعاده صاحبان سهام همراه اول
- اکران آنلاین «اینان» آغاز شد
- رقابت «ایساتیس» در سه جشنواره جهانی
- در رونمایی از ۲ کتاب سینمایی مطرح شد؛ دیالوگها برگرفته از زندگی است/ بومی سازی شخصیت شناسی
- شبهای مستند با «جام حسنلو» در موزه سینما آغاز میشود
- «خانواده آقا بابک» در جشنواره مورد تایید اسکار
- نمایش «موشها» در تماشاخانه دا
- گزارش اقلیت اسپیلبرگ و پیام دوربینهای مشهد/یادداشتی از افشین امیر شاهی
- جشنواره عربستانی به فیلم ایرانی جایزه داد
- «متری شیش نیم» در میان آثار سال سینمای بریتانیا
- ادای احترام جشنواره کرالا به مهرجویی و گلستان
- رقابت ادامهدار کمدیها و گیشه ۸۰۰ میلیونی سینما
- کارگردان ایرانی از اسکار جا ماند/ معرفی فیلمهای واجد شرایط رقابت برای اسکار بینالمللی
- در دو بخش سینمایی و تلویزیونی؛ موسسه فیلم آمریکا بهترینهای سال را برگزید/ تداوم پدیده باربنهایمر
- آغاز اکران آنلاین «بیمادر» از امشب
- شهاب حسینی، امیر آقایی و لادن مستوفی در «گناه فرشته»
- کارگاه لقمان خالدی در «سینماحقیقت»
- اظهار نظری مهم درباره ساخت فیلم درباره شخصیتهای ملی و شهدا و چند نکته مهم تر
- گروتسک و مشکل کتاب «هیولا»/در واکنش به ممنوع شدن پخش مجموعه داستان محسن امیریوسفی
- صدور ۱۳ پروانه ساخت سینمایی و غیرسینمایی
- یک کمدی سالم/ نگاهی به فیلم «جوجه تیغی»
- «در کشور برادران» به جشنواره ساندنس راه یافت/ روایت زندگی ۳ خانواده افغانستانی
- نمایش فیلم «دِرب» در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران
- هم اندیشی نمایندگان شورای عالی تهیهکنندگان با هئیت رئیسه و مدیرعامل خانه سینما برگزار شد
- «کاپیتان من» در مستندات یکشنبه و «مکالمه» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- آیا رضا عطاران رکوردهای فروش ۱۴۰۲ را میشکند؟
- علی فروتن: برای تئاتر کودک باید کلیه خود را بفروشیم
- رونمایی از ۲ کتاب در خانه هنرمندان ایران
- اهمیت لایههای زیرین قصه در فیلم کوتاه/ بازی گرفتن از نابازیگران سخت بود
- روزنامه همشهری : روزی خواهد رسید که دیگر این کمدی های تکراری برای مخاطب جذابیت نخواهد داشت