محمود گبرلو، در یک پست اینستاگرامی به ذکر خاطره ای از حضور رخشان بنی اعتماد در برنامه «هفت» در سال ۹۴ پرداخت.
به گزارش سینماسینما، گبرلو با انتشار ویدئویی از پشت صحنه حضور بنی اعتماد در برنامه «هفت» نوشت:
«هشتم خرداد نود و چهار برنامه هفت با حضور خانم «بنی اعتماد» به روی آنتن رفت.
دوست داشتم به برنامه ام بیایند بخصوص اینکه بعد سی سال فیلمسازی به تلویزیون جمهوری اسلامی نیامده بودند . پیشنهاد ابتدایی را آقای شهاب اسفندیاری دادند. ایده را به مسولین پیشنهاد کردم ، موافقت کردند. مجوز لازم برای تایید و حضور را دادند.به دفترشون رفتم .دعوتشون کردم. صمیمانه پذیرفتند. محور گفتگو را هماهنگ کردیم. قرار شد به حوزه غیرسینمایی وارد نشویم. چند روز بعد، ساعتی قبل ازبرنامه آقای کریمان مدیر گروه به دفترم آمدند. زمزمه مخالفت با حضورشان و تعطیلی برنامه را میکردند. نگران بودند باآقای پور محمدی تماس گرفتند. گوشی رو به من دادند. آقای پورمحمدی همون حرفها رو تکرار کردند. می گفتند یکی باید روبروشون بنشیند و نقدشون کند. گفتم این یک گفتگوی ویژه ست که میهمان قرار است درباره سینما حرف بزند. مناظره نیست. اگر هم نکته ای مطرح کردند که نیاز به پاسخ داشت خودم بیان میکنم. با تردید پذیرفتند. خانم بنی اعتماد با دخترشون باران خانم زودتر به ساختمان تولید آمدند تو کافه دوباره با هم گپ زدیم. برنامه شروع شد. هنگام پخش آیتم، ایشان به داخل استودیو آمدند. ناگهان ناظر پخش گفت «نمیتونیم به روی آنتن بریم، باید موهاشون کاملا پوشیده باشد». خانم بنی اعتماد هم گفتند من یک عمر اینجوری بودم . تغییری نمیدم. اجبارا آیتم دوم رو پخش کردیم تابه نتیجه برسیم. بین قطع و پخش برنامه بود که کارگردان پیشنهاد راه گشایی داد «کادر بسته ی ایشان را نمیگیرم تا موی سفیدشون پیدا نباشه». ناظر پذیرفت. به روی آنتن رفتیم. گفتگوی محترمانه ای بین دوطرف انجام شد. داشتم از استودیو بیرون میرفتم که پیامکی بدین مضمون برام آمد. «چرا تلویزیون بجای دعوت از نیروهای ارزشی از جریان سبز دعوت کرد». بعدها فهمیدم این پیامک را آقای سید ناصر هاشم زاده برای خیلی ها فرستاده بود. واقعیت اینه اون شب قرار بود بعد گفتگو با خانم بنی اعتماد مناظره ایشان با یک فرد دیگر انجام بشود چون به چند نفر گفتیم و نپذیرفت که با ایشان مناظره کنند مناظره راکنسل کردیم. وقتی گقتگو با خانم بنی اعتماد را دیدند فکر کردند به عمد ایشان را حذف کردیم و این «شیطنت» را کردند.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در نشست نقد و بررسی «آبادانیها» مطرح شد؛ نقش عیاری در زبان سینمایی و تحول آن بسیار موثر است/ «آبادانیها» عدالت اجتماعی را وارد سینما کرد
- نمایش و بررسی «شبح کژدم» در موزه سینما
- نسخه مرمت شده «آبادانیها» در موزه سینما
- رخشان بنیاعتماد و روبن اوستلوند در مجمع سرمایهگذاران بازار فیلم کن
- افخمی: «بی بدن» را به جای «صبح اعدام» وارد مسابقه کنید
- محمود گبرلو: اعتراض تهیه کننده «فسیل» بهجا نیست
- انتقاد شدید محمود گبرلو از برخورد تلویزیون با اصغر فرهادی
- آثار کیارستمی، شیردل، گلستان، نادری، بنیاعتماد و… در ایتالیا اکران میشوند
- دفاع تلویحی جبلی از اظهارات ابوالقاسم طالبی؛ واکنشی به اظهارنظرهای این چند ماه بود
- له له زدن برای تیتر شدن/ درباره اظهارات ابوالقاسم طالبی
- واکنش کانون کارگردانان به توهین طالبی و افخمی به زنان در برنامه «هفت»/ این مضحکه را تعطیل کنید
- واکنش بدیعی و ضیاییپرور به حرفهای طالبی؛ دیده شدن به هر قیمت/ توهین به نیمی از جمعیت کشور
- بهروز افخمی مجری «هفت» شد
- واکنش اینستاگرامی محمود گبرلو به موفقیت زهرا امیر ابراهیمی در جشنواره کن
- نقد یا مانیفست؟!/ نگاهی به میز نقد برنامه «هفت» در چهلمین جشنواره فیلم فجر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- نگاهی به فیلم اتاق تاریک / قصهی آدمهای خوبی که شکلنگرفتهاند!
- ردپای یک کارگردان مؤلف / نگاهی به فیلمهای کوتاه سعید روستایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «درون و بیرون۲»؛ مدیریت شکوهمند یک اضطراب
- تحقق تجربه زندگی دیجیتال در ایرانمال با همکاری همراه اول
- اکران ۳ فیلم جدید از ۲۸ آذر
- در مراسم زادروز زندهیاد «داریوش مهرجویی» مطرح شد؛ مهرجویی سهم عمدهای در بخشهای مختلف تاریخ سینمای ایران دارد
- داوران هفتمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران معرفی شدند
- یک کارگردان دیگر به دفاع از «جوکر ۲» برخاست؛ منتقدان احمق بمیرید!
- یادداشت فریدون جیرانی درباره وضعیت سینمای اجتماعی؛ باور تغییر باورها
- «دِویل» با ردهبندی سنی روی صحنه میرود
- بررسی مسائل حقوقی سکوهای نمایش خانگی
- درباره نمایش «کاتیوشا»؛ تکنیک در میدان رنگ
- پنج جایزه برای فیلم ژاک اودیار/ رکورد داری «امیلیا پرز» در جوایز آکادمی فیلم اروپا
- کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد
- با همکاری همراه اول و وزارت بهداشت؛ برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع با رویکردی نوین اجرایی میشود
- «لیلای بیمجنون» تمدید شد
- نگاهی به آخرین ساخته کیانوش و فرزاد دالوند؛ شنگول و منگول، از قدیم تا امروز
- تازهترین آمار از فروش فیلمهای روی پرده/ فیلم بهرام افشاری؛ پیشتاز گیشه سینما در تعطیلی آخر هفته
- برترین فیلمهای ۲۰۲۴ به انتخاب ۱۰۰ منتقد سینمایی
- محمدرضا اصلانی: سینمای مستند پایگاه اندیشه است
- سویه پنهان ضد قهرمان؛ «خانواده خلج» حاصل ۴ سال فیلمبرداری است
- نمایش ۵ مستند در بخش «اساتید» جشنواره «سینماحقیقت»
- معرفی نامزدهای جوایز اسپریت ۲۰۲۵
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «نور» تام تیکور؛ داستان خانواده، امید و همبستگی در افتتاحیه برلیناله
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ باب دیلن: تیموتی شالامی در نقش من درخشان خواهد بود
- فیلمساز مستقل ایرانی در جشنواره هندی؛ ناهید حسنزاده داور جشنواره بینالمللی فیلم کلکته شد
- در بیانیهای مشترک مطرح شد؛ ابراز نگرانی خانه سینما، خانه تئاتر و خانه موسیقی درباره قانون حجاب و عفاف
- نگاهی به فیلم «باغ کیانوش»؛ پرهیز از شعارزدگی
- همکاری کارگردان ایتالیایی با ستاره فیلم برنده اسکار
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «نوسفراتو»؛ ادای احترام رابرت اگرز به یک کلاسیک ژانر وحشت خونآشامی
- موزه سینما برگزار میکند: «مهرجویی؛ سینماگر فیلسوف»
- برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما از نگاه انجمن منتقدان فیلم نیویورک اعلام شد