تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 114938

دادستان کرمان از پی گیری برای توقیف اکران سراسری فیلم «ما همه با هم هستیم» در سطح کشور خبر داد.

به گزارش سینماسینما ،دادخدا سالاری در تشریح جزئیات توقیف اکران فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» بیان داشت: با توجه به واکنش‌های مختلفی که در فضای مجازی در پی اکران فیلم سینمایی فوق و در خصوص بازی هنرپیشه‌ای با لهجه کرمانی در نقش فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی وجود داشت که ممکن است منجر به یک سری ناآرامی‌های اجتماعی در سطح استان شود موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: متأسفانه در این فیلم بازیگر نقش توزیع کننده مواد مخدر با لهجه کرمانی صحبت می‌کند که واکنش‌ها مربوط به این مساله است؛ این در حالی است که مردم مجاهد کرمان در امر مبارزه با مواد مخدر در سنگر اول مبارزه با مواد مخدر قرار دارند.

دادستان کرمان گفت: کرمان به عنوان استان پیشتاز در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر و جزو برترین‌های کشور محسوب می‌شود و متأسفانه این امر منجر به باوری غلط در سطح کشور شده که کرمان فروشنده مواد مخدر است در حالی که استان ما لبه اول و خاکریز اول کشور در جهت مبارزه با توزیع مواد مخدر در کشور است.

سالاری ابراز داشت: با توجه به واکنش‌ها، عدم اکران این فیلم در سطح استان کرمان را خواهیم داشت.

دادستان کرمان در پاسخ به اینکه آیا با توجه به مسائل پیش آمده تنها اکران این فیلم در کرمان ممنوع شده یا برنامه‌ای برای توقیف آن در سطح کشور پیش‌بینی شده است؟ گفت: در این خصوص پرونده‌ای در دادسرای کرمان تشکیل شده و افرادی که در رأس فیلم قرار دارند از جمله تهیه کننده و کارگردان قطعاً مورد تعقیب و پیگیری قضائی قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها