در آستانه دوره چهل‌ویکم رقم خورد؛ تمدید حضور جشنواره فیلم کوتاه تهران در فهرست مورد تأیید آکادمی اسکار

آکادمی اسکار در تازه‌ترین ارزیابی خود از عملکرد رویدادهای بین‌المللی باردیگر نام جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران را در فهرست جشنواره‌های مورد تأیید خود قرار داد.

به گزارش سینماسینما به نقل از ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران، جشنواره فیلم‌کوتاه تهران در حالی در آستانه برگزاری چهل‌ویکمین دوره خود قرار دارد که برای دومین‌بار به‌عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای مرتبط با سینمای کوتاه در میان کشورهای منطقه موفق به کسب تاییدیه آکادمی اسکار شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران که از دوره سی‌وهشتم در سال ۱۴۰۰ با قرار گرفتن در فهرست جشنواره‌های مورد تایید آکادمی اسکار، به بستری معتبر برای راه‌یابی فیلم‌های کوتاه از سراسر جهان به جشن سالانه اسکار تبدیل شده بود، بر اساس کیفیت عملکرد خود طی سه دوره گذشته و دستاوردهای مهم در زمینه میزبانی از شاخص‌ترین فیلم‌های داخلی و خارجی، برگزاری باکیفیت رویداد و نیز استقبال قابل‌توجه مخاطبان، آکادمی اسکار را باردیگر به تایید دوباره اعتبار خود مجاب کرد.

حضور در فهرست رویدادهای موردتأیید آکادمی اسکار، به معنای آن است که فیلم برنده جایزه بزرگ بخش مسابقه بین‌الملل در جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران به‌صورت مستقیم برای رقابت به فهرست فیلم‌های کوتاه جایزه اسکار راه پیدا خواهد کرد.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۳ در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 201126 و در روز شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۲:۳۷
2024 copyright.