تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 127392

فیلم اکشن تلویزیونی «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان با بازی علیرضا جلالی تبار و رامین راستاد کلید خورد.
به گزارش سینماسینما، رحیم طوفان کارگردان و مدرس سینما که پیش از این فیلم سینمایی “یک کیلو و بیست و یک گرم” را روانه پرده سینماها کرده بود، این روزها مشغول تولید فیلم تلویزیونی “سه سپیده” در ژانر اکشن جنگی است.
“سه سپیده” با پروداکشن سنگین، عنوان فیلم تلویزیونی است که تهیه‌کنندگی، کارگردانی و مجری طرحی آن برعهده طوفان است و به سفارش سیمای استان‌های سازمان صدا و سیما در درجه (الف) در صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید می‌شود.
این فیلم با مضمون چهل سالگی انقلاب در سه دهه ۵۰ ، ۶۰ و ۹۰ حول محور اتفاقات دی ماه ۱۳۵۷ در ایران است که تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و فعالیت‌هایی که مجاهدین در طول این دوران انجام داده‌اند و از جان گذشتگی مدافعین حرم و رشادت‌های انقلابیون به تصویر کشیده می‌شود.
در این فیلم تلویزیونی علیرضا جلالی تبار، رامین راستاد، فرهاد طوفان، نادر نادرپور، سروناز میرائیز، مسعود نخستین، فرناز فرایدی، محمد خورشیدی و … و جمعی از هنرجویان طوفان به ایفای نقش می‌پردازند.
به زودی اسامی سایر بازیگران نیز اعلام خواهد شد.
عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده، کارگردان و مجری طرح: رحیم طوفان، نویسنده: علی حسن زاده، بازنویسی فیلمنامه:لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، طراح چهره‌پردازی: بابک شعاعی، مدیر صدابرداری: علیرضا کریم‌زاده، طراح صحنه و لباس: مصطفی منفرد، دستیار و مدیر برنامه‌ریزی: محمد بدرلو، عکاس: ماهان طوفان و آناهیتا پور عسگری، منشی‌صحنه: فرزانه رزمی، مدیر تولید علی محمودی، تدوین و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: علیرضا احمدزاده، مدیر تدارکات: مجتبی بویاچی، دستیار دوم کارگردان: سعید بیات، مشاور نظامی: سرهنگ مجید شفیع زاده، مشاور اطلاعاتی: سرهنگ علوی، مسئول جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، دستیار اول فیلمبردار: سپهر مژدهی نیا، فرمانده اردوگاه الزهرا: سرهنگ علی غفاری، مشاور رسانه: سمیرا افتخاری

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها