رشید پور : اینکه برای اعلام مواضع درباره برنامه نود ، از مدیران اجازه گرفتم کذب است

‍‍ ‍‍ .
رشیدپور در واکنش به حواشی پیش آمده در گفتگو با مدیر شبکه سه سیما حرفهای قابل توجهی در برنامه امروز حالا خورشید زد.

به گزارش سینماسینما ،مهمترین بخش اظهارات رشید پور به شرح زیر است:

برای گفتن حرف حق از هیچ‌کس اجازه نمیگیرم/ صحبت روز گذشته که گفته شد من برای اعلام موضع درباره برنامه نود از مدیران شبکه «اجازه» گرفتم را به صراحت تکذیب می‌کنم و دیروز امکان صحبت در این باره فراهم نشد/ من همانطور که قبلا برای مخاطبان برنامه مطرح کردم، نیمه شب متوجه عدم پخش «نود» شدم و صبح برای جویایی علت ماجرا با مدیر شبکه تماس گرفتم، به ایشان عرض کردم انتظار نداشته باشند حالاخورشید نسبت به این مساله موضع دفاعی از شبکه داشته باشد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 99040 و در روز دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت 11:02:29
2026 copyright.