
بازیگر «بادیگارد» با اشاره به اینکه تکرار ساخت آثار کمدی در حجم بالا، برای این مسیر ضربه زننده است بیان کرد: اینکه نمونه ای از ژانر در سینما با استقبال روبرو می شود و در پی آن موجی راه می افتد، به فضا و خود آن موضوع لطمه وارد می کند. متاسفانه برخی فیلمسازان ما با شناسنامه ای مشخص حرکت نمی کنند یعنی می خواهند همه ژانرها را تجربه کنند که در نهایت نمی توان تشخیص داد، رویکرد و خط مشی او در فیلمسازی چیست.
وی افزود: البته باید توجه داشت در فیلمسازی شرایط ناچیز و فرصتها ندک است. فیلمسازان ما به ناچار دنبال همین شرایط ناچیز هستند و به محض به دست آوردن فرصت به سرعت فیلم می سازند؛ یعنی می توان گفت هدف اصلی شان فقط فیلمسازی و بازگشت سرمایه است. در صورتی که اگر شرایط تولید مطلوب باشد، با شناسنامه خودشان به کار خود ادامه می دهند.
عزیزی در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خاطرنشان کرد: فعلا کار خاصی ندارم؛ همین که سالم هستم خدا را شاکرم.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تصویربرداری سریال نوروزی شبکه ۲ تمام شد/ عوامل از کیش برگشتند
- رونمایی از اولین تیزر سریال نوروزی «تعطیلات رویایی»
- مجموعه بازیگران «تعطیلات رویایی» تکمیل شد/ رضا یزدانی در سریال نوروزی
- خاطره بازی با سینمای دفاع مقدس، هر روز یک سکانس/ لیلی با من است
- رقابت هنرمندان با سیاستمداران در انتخابات
- بازیگری که برای ورود به مجلس تایید صلاحیت شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- «جگر هندی»؛ نمونهای از یک بازآفرینی موفّق نمایشی
- حضور فیلم کارگردان ایرانی در بخش جنبی جشنواره کن
- کاراکترهایی مثل «مهندس لقمان» و «مهندس حشمتزاده» در فیلم منصور به مهندس ترکان و مهندس نعمتزاده اشاره دارند
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- فیلمهای ۱۵ کارگردانان چطور انتخاب شدند؟/ در جستوجوی فیلمهای غافلگیرکننده
آخرین ها
- چشم سینماهای آمریکا به گیشه تابستانی/ هالیوود نگران افزایش قیمت بلیت سینماها شد
- فستیوال «کوچه» برگزار می شود
- حسین سلیمانی داور جشنواره ایتالیایی شد
- «یخ بستگی»؛ نمایشی که شنبهها سانس فوقالعاده دارد
- تأملی بر فیلم «صیاد» و بازنمایی یکی از مؤمنترین فرماندهان ایران/ صیاد در آیینه سینما
- موفقیت بینالمللی نمایش «مستطیل» در امارات
- «دورهمی زنهای دیکتاتورها» در تالار حافظ
- اولین جایزه بهرام/ یادداشت جواد کراچی درباره زندهیاد بهرام صادقیمزیدی
- «غبارزدگان» رونمایی شد
- شروین حاجیپور تیتراژ ابتدایی «وحشی» را خواند
- اولین نمایش جهانی «چشم در برابر چشم» در جشنواره ترایبکا
- با حضور داور ژاپنی جشنواره کن؛ هیات داوران جشنواره فیلم و عکس «پنج» معرفی شدند
- یک «پایتخت» غیرمعمولی/ فصل هفتم «پایتخت» جزو فصلهای موفق نبود
- انصراف شهاب حسینی از انتخابات خانه تئاتر/ هیات مدیره جدید انتخاب شد
- نمایش و نقدِ «مصائب شیرین ۲» در سینما اندیشه
- سوگ، فقدان و زوال با طنز؛ آیا «کفنها» آخرین فیلمِ دیوید کراننبرگ میشود؟
- شهاب سنگ بهتر است یا نقی معمولی؟
- پس از گذشت حدود ۲ ماه؛ فروش اکران نوروزی سینماها به ۲۷۰ میلیارد رسید
- فروش بیش از دو میلیاردی نمایشها در فروردینماه ۱۴۰۴
- پایان تصویربرداری یک روایت کمدی از حضور در آسایشگاه اعصاب و روان
- ۱۲۰ سالگی سینمای چین در جشنواره پکن
- فیلمهای ۱۵ کارگردانان چطور انتخاب شدند؟/ در جستوجوی فیلمهای غافلگیرکننده
- ریاست هیئت داوران دوربین طلایی کن برعهده فیلمساز ایتالیایی
- بزرگداشت فرهنگ جولایی در فرهنگسرای ارسباران
- یادبود «منوچهر والیزاده» در خانه هنرمندان ایران
- «چای با نویسنده» پل میان نویسندگان و مخاطب
- همایون اسعدیان مطرح کرد؛ «پیر پسر» پروانه نمایش دارد ولی قراردادی در شورای صنفی نمایش ندارد
- به یاد آرش کوردسالی؛ فیلمساز نجیبی که جوانمرگ شد
- نگرانی انجمن تهیهکنندگان مستقل از حکم قضایی فیلم «کیک محبوب من»
- «جگر هندی»؛ نمونهای از یک بازآفرینی موفّق نمایشی