انگار یکی از شرکت کنندههای برنامه خندوانه با خودش گاز اشک آور برده تو برنامه و تا دیده یکی اونجا رو مخشه «پیسس» اشک آور زده تو صورت طرف.
خب شکرخدا صداوسیما با تغییر مدیریت جدید داره فرازهای جدیدی از سرگرم سازی مخاطب رو طی میکنه، خیلی سرتر از سرافرازیهای قبل. این شیوه و الگوی مهیج برنامه سازی رو میشه تو بیشتر برنامههای این سازمان اجرا کرد. مثلا قلعه نوعی زنگ بزنه به فردوسی پور بگه: «دلم میخواد بیام نود، دعوتم کن بزرگوار» بعد که رفت نود، موقع پخش زنده «پیسسس تو صورت عادل». همین الگوی جذاب سازی برنامه رو میشه در قالب تبادل نظر بین مایلی کهن و علی دایی هم انجام داد. یعنی برنامه اینجوری باشه که اول چراغا خاموش باشه بعد یکی یکی لامپها روشن بشه و این دو عزیز در حالی که پشت به هم واستادن با سوت داور «پیس» هرکی زودتر چشم اون یکی رو درآورد برندهست. اسم برنامه رو هم میشه گذاشت «دوئل» و فیلمنامههاش رو هم سپرد به استاد کیمیایی. برنامههای فرهنگی هم با این روش خیلی مودبانهتر برگزار میشن. مثلا به جای اینکه برنامه یه جوری برگزار بشه که آخرش مجبور باشیم فلفل بریزیم دهن منتقد فیلم، میشه یه اسپری فلفل داد دست فراستی. اونوقت حتی اگه دی کاپریو هم مهمون برنامه باشه، فراستی یه کلام میگه خرس «بازگشته» بهتر بازی کرده و بعد «پیس» تو صورت لئو. البته میترسم این افق روشن صداوسیما خیلی زود برامون تبدیل به سراب شه. یعنی فردا صبح که چشم بازکردیم ببینیم رامبدجوان زیر عکسش با مهمون برنامه -که چشمای کاسه خونش از حدقه در اومده نوشته باشه: «ایشون هنرور بودن قضاوت با خودتون».
منبع: مینا مهری /صفحه طنز روزنامه قانون

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رامبد جوان با یک رئالیتیشو در شبکه نمایش خانگی/ انتشار دوبله «ترنسفورمرز»
- اکران «زودپز» رامبد جوان به تعویق افتاد
- فیلمهای رامبد جوان، بهرام افشاری و گزینه احتمالی اسکار در راه اکران
- همکاری مشترک رامبد جوان و عاطفه تهرانی
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- پایان اکران فیلم پرفروش سال/ «چپ، راست» به سینماها میآید
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- رامبد جوان و پله فوتبالیست افسانهای
- رامبد جوان تهیهکننده فیلم کوتاه «فقط مه واقعی است!» شد
- بازگشت «خندوانه» به تلویزیون از عید فطر
- گزارشی از واکنشها به ویدئوی اعتراضی مهرجویی/ اندوه عمومی سینماگران ایرانی
- فینالیستهای خندانندهشو۳ مشخص شدند
- بازگشت جنابخان از پنجشنبه به «خندوانه»
- معجونی، ژوله و جوان داوران خندانندهشو ۳ شدند
- کلیشههایی که با بازیهای رامبد جوان شکست
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- حضور همراه اول در نمایشگاه کار ایران، فرصتی برای جذب استعدادهای جوان
- پیام حسن پورشیرازی به مصطفی زمانی؛ از تو آیین و رسم جوانمردی آموختم
- جمال و رومئو، ژولیت و شاه
- فیلمهایی در بستر نگاه گیشهای و ملودرامی غافلگیرکننده در سینمای ایران
- «آغوش باز» آنلاین اکران میشود
- جشنواره مجارستانی به «مرثیهای برای ایل» جایزه داد
- بستههای ویژه و عیدی همراه اول بهمناسبت نیمه شعبان
- با انتشار نامهای سرگشاده؛ نرگس آبیار از شورای پروانه نمایش استعفا داد
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- آیین پایانی جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- «خدای جنگ» سیمرغ ویژه جشنواره فجر را نپذیرفت
- برگزیدگان جشنواره فیلم فجر معرفی شدند؛ سعید خانی: «قاتل و وحشی» را اکران کنید/ مصطفی زمانی سیمرغش را با حسن پورشیرازی تقسیم کرد
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ ادامه حسرت تماشای یک فیلم پس از ۵ سال و نامزدهای پرسش برانگیز
- به بهانه اعلام اسامی نامزدهای جشنواره فیلم فجر
- ایستگاه پایانی؛ ایدههایی که هدر رفت و سرمایههایی که بر باد شد
- آقای نعمتالله، فیلمتان را به خانهها ببرید!
- از فیلمهای نصحیتگونه و سفارشی تا بازی میخکوبکننده یک بازیگر
- تنوع ژانر؛ به چه قیمتی؟!
- پول می دهید که فحش بخورید ؟
- یادداشتی بر فیلم سینمایی «رها»/ رهایی
- آخرین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ معرفی نامزدهای بخش مسابقه سینمای ایران
- جوایز گویا اهدا شد؛ اسکار سینمای اسپانیا به ۲ فیلم رسید
- واکنش ستاره اسکندری به توقیف «قاتل و وحشی»/ سالهاست که اندیشه را پشت قرهای کمر پنهان کردهاید
- یک اثر قابل اعتنا، رژه یک فیلم روی اعصاب و کارگردانی که دیر رسید
- یادداشتی برای «ژولیت و شاه»؛ قصهای آمیخته از تخیل و واقعیت
- «خاتی»؛ در حلقه داستان تکراری و نخنما
- از انیمیشنی ناتوان در جذب مخاطب تا ایدههایی هدر رفته و با ساختار تکراری
- معرفی برگزیدگان جشنواره رتردام
- وقت اعتراض به توقیف و ممیزی نرسیده است؟!