تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۰:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 89897

« متأسفانه فیلم مخاطبش را پیدا نکرد. من نمی‌دانم که گروه تبلیغاتی فیلم «آن سوی ابرها» چقدر درباره تبلیغات این فیلم برنامه داشتند اما می‌دانم که منتفی شدن برنامه اولیه اکران این فیلم باعث شد این فیلم ضربه سنگینی در اکران عمومی بخورد.»

به گزارش سینماسینما ،این حرف‌های علیرضا رضا‌داد مدیر باسابقه سینمایی کشور است. او در گفت‌وگو با همشهری اکران فیلم در ‌ماه رمضان را هم یکی دیگر از دلایل ضعف فروش آن سوی ابرها معرفی می‌کند و ادامه می‌دهد: «‌نمی‌توان درباره این مسائل با قطعیت حرف زد و تمام موارد در حد گمانه‌زنی باقی می‌ماند. مثلا عده‌ای معتقدند که سلیقه مخاطب به سمت فیلم‌های سطحی گرایش پیدا کرده است ولی از سوی دیگر با فروش قابل‌قبول فیلم‌هایی مانند به وقت شام و لاتاری این نکته پیش کشیده می‌شود که مخاطب صرفا فیلم سطحی را نمی‌پسندد.» مشاور رئیس سازمان سینمایی البته در کنار فیلم مجید مجیدی به تعجب‌برانگیز بودن استقبال کم از فیلم «عصبانی نیستم» هم اشاره می‌کند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها