صباغ سرشت درباره ویژگی های این اثر می گوید: «فصل نرگس» روایتی شهری محسوب می شود که با نقش های متعدد و متنوع و تکثر و تعدد لوکیشن، داستانی جذاب و پرکشش را از جنوبی ترین نقطه شهر تا شمالی ترین نقطه تهران روایت می کند.
این تهیه کننده که پیشتر به عنوان بازیگر، مجری طرح، مدیر تولید و دستیار کارگردان و برنامهریز در سینمای ایران فعالیت داشته است درباره فیلمنامه «فصل نرگس» می گوید: ویژگی فیلمنامه این اثر برای من شکل روایی متفاوت آن است. فیلمنامه سه قصه تو در تو را روایت می کند و هر قصه جذابیت های خود را دارد در عین حال تاثیرات خود را روی قصه بعدی هم می گذارد و روایتی متفاوت را شکل می دهد که قطعا پر مخاطب هم خواهد بود.
نگار آذربایجانی نویسنده و کارگردان «آیینه های رو برو» فیلمنامه اثر جدیدش را با عنوان قبلی «فصل اطلسی» به نگارش درآورد اما چون ساخت این اثر به فصل پاییز موکول شد و گل اطلسی در تابستان می روید، به «فصل نرگس» تغییر نام داد.
این کارگردان درباره داستان فیلم تازه اش اینگونه نوشته است: «فصل نرگس» روایت آدم های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خودمحوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده اند و مفهوم احساس خوشی ناشی از انسانیت و نوع دوستی را به درستی درک می کنند. «فصل نرگس» در جزییات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع، اما در تعریف کلی تر هویت انسان ها را به چالش می کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می کند.
این فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد و گروه سازنده آن مشغول انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند و قرار است چند چهره جدید هم در این فیلم به سینمای ایران معرفی شوند.
منبع: مهر