فیلم سینمایی «مصلحت نظام» به کارگردانی حسین دارابی همزمان با پایان مراحل فنی، آماده حضور در جشنواره فجر سی و نهم میشود.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «مصلحت نظام» به تهیهکنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی حسین دارابی همزمان با پایان مراحل فنی، آماده حضور در جشنواره فجر سی و نهم میشود.
این فیلم که محصول مشترک سینمایی حوزه هنری و سازمان هنری رسانهای اوج به حساب میآید، نخستین تجربه کارگردانی سینمایی حسین دارابی است و یک تریلر جاسوسی- امنیتی به حساب میآید که داستان آن در اواخر دهه ۵۰ میگذرد.
«مصلحت نظام» سومین فیلم تولیدشده در باشگاه فیلم سوره است که با بازی فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینینیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهیبانو ذوالقدر و نازنین فراهانی جلوی دوربین رفت و همزمان با پایان مراحل فنی نخستین تصویر از آن منتشر شد.
سایر عوامل فیلم عبارتند از مجری طرح و مدیر تولید: کامران حجازی، نویسنده فیلمنامه: حسین دارابی، بازنویسی فیلمنامه: احسان ثقفی، احمد حیدریان، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، طراح گریم: شهرام خلج، صدابردار: امیر عاشق حسینی، تدوین: سیاوش کردجان، برنامهریز: افشین رضایی، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، جانشین تولید: پیمان حجازی، منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی، پوریا کاظمی فرد، مدیران تدارکات: فرامرز رضایی، حسین لنجابی، عکاس: امید صالحی، مشاور رسانهای: علی مرادخانی، تولیدشده در باشگاه فیلم سوره، محصول حوزه هنری و سازمان هنری رسانهای اوج.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- داوران آثار داستانی جشنواره فیلمکوتاه تهران معرفی شدند
- پروانه نمایش برای دو فیلم صادر شد
- بلاتکلیف، روان، بیجان/ نگاهی به فیلمهای «هِناس»، «برف آخر» و «بیمادر»
- عشق است و آتش و خون/ نگاهی به فیلمهایی که از زنان میگویند؛ «دسته دختران» و «هِناس»
- روز ششم: سفارشی هم میسازی خوبش را بساز! + تلاش برای فرهادی شدنِ یک حاتمیکیا!/ نگاهی به فیلمهای «هِناس» و «شب طلایی»
- یک عقبگرد بزرگ/ نگاهی به فیلم «هناس»
- مجموعه داستان «تهران، قلهک، کوچه آفتاب» منتشر شد
- نگاهی به فیلمهای چهارمین روز جشنواره فجر/ «زالاوا» و «مصلحت»
- حسین دارابی: دوست داشتیم فیلمی با رنگ و لعاب بسازیم
- فیلم سفارشی خوب/ نگاهی به فیلم «مصلحت»
- ساختار خلاقانه/ نگاهی به فیلمهای «منصور» و «مصلحت»
- فرهاد قائمیان از رسول ملاقلیپور گفت/ سینمایی که درک نشد
- یادداشت فرهاد قائمیان درباره جمشید هاشمپور/ شما برای فراموش شدن ساخته نشدهاید
- همکاری فرهاد قائمیان با یک انتشارات/ حمایت از نویسندگان جوان
- به بهانه برگزاری آیین «نشان رسول» صورت گرفت/ رونمایی از دو دستخط دیده نشده از مرحوم رسول ملاقلیپور
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- «موسی کلیم الله» بیگ پروداکشن ناامیدکننده
- تنهایی و انزوا رنجی برای آدمیست
- معرفی فیلمهای جشنواره فجر ۴۳
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مسابقه فیلم کوتاه اعلام شد
- در آستانه اکران فیلم در جشنواره فجر؛ اظهارات صریح یک مدیر سابق سینمایی درباره «قاتل و وحشی»
- پرسشهای بیپاسخ و فیلمهای جشنواره/ در جستجوی زمان از دست رفته یا چگونه به راه خود ادامه دهیم؟
- یک کمدی کمرمق، یک داستان واقعی و فیلمی که نامش آن را لو میدهد
- «زیبا صدایم کن»؛ احساسی گمشده لابه لای نسلها
- هفتمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه: در سن بالا دست دادن با نامحرم مشکلی ندارد
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی