فیلمبرداری فیلم داستانی «تنها امید است که می ماند» به کارگردانی محمدعلی ارسلان آغاز شد.
به گزارش سینماسینما، فیلمبرداری فیلم داستانی «تنها امید است که می ماند» به کارگردانی محمدعلی ارسلان و تهیهکنندگی شرکت فیلمسازی جِوهَر فیلم چیلیک آغاز شد.
فیلمنامه این فیلم که محوریت آن یک تراژدی خانوادگی است و تا حدودی به ساختار اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ترکیه پرداخته، توسط رضا کراچ و بر اساس داستانی از محمود جِوهَر نوشته شده است.
علاوه بر زمینه نوستالژیک و گرد هم آمدن بازیگران با تجربه و نسل جوان ترکیه در کنار هم، فیلمبرداری این فیلم با حضور شاهرخ بحرالعلومی به عنوان مشاور کارگردان، الناز فرزادمهر مشاور هنری طراحی صحنه لباس و یکی از صدابرداران سینمای اروپا با نام کنستانتین کیتو کلید خورده است.
نقش های اصلی این فیلم بر عهده محمود جوهر، پریهان ساواش و اجم بالتاچی است و نازنین کریمی از ایران نیز در این فیلم ایفای نقش کرده است.
در نقشآفرینی شخصیت های دیگر بازیگرانی مانند آجلیا الماس، یاوز پکدیکر، آتیلای اولوشیک، احمد گورلِیِن، گُزده اوچان، سلین سویترک، ملیسا آلاُز، دلربا بالبونار، اوزکان اینجه و هنرمندان خردسال اونات ارکان و نیسا اونباشی حضور دارند.
این فیلم داستانی به جز ترکیه در کشورهای دیگر مانند آمریکای شمالی نیز اکران می شود. پخش این فیلم در این کشورها بر عهده پرشیا فیلم کانادا خواهد بود.
کمپانی سازنده این فیلم تاریخ اکران و پخش آن را هنوز اعلام نکرده است.
منبع: مهر

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- مستند ایرانی بهترین فیلم انسانشناسی جشنواره ایتالیایی شد
- «دختر قاصدکها» از ژاپن جایزه گرفت
- جشنواره ونیز در آستانه نشست خبری/ اعتباری که باربرا به جشنواره ایتالیایی بخشید
- با معرفی برگزیدگان پنجاه و نهمین دوره جشنواره؛ جایزه ویژه کارلووی واری به فیلم سهیل بیرقی رسید
- جایزه جشنواره روسی به «در آغوش درخت»
- «کودکان کاغذی» در راه انگلستان
- «بهانه سکوت»؛ بهانهای برای فکر کردن
- تحلیل ساختاری درام «وحشی» با تطبیق پیرنگ با فیلم «یک پیامبر» ژاک اودیار/ قهرمان رانده، پیامآور تقدیر
- اکران «ترک عمیق» از چهارشنبه
- امیر نادری رئیس هیئت داوران جشنواره ارمنستان شد
- مرگ رفاقتها در بزنگاه تاریخ/ نگاهی به سریال «تاسیان» به بهانه پخش قسمت بیست و یکم
- اختصاصی سینماسینما؛ نسخه مرمت شدهی «باشو غریبه کوچک» در جشنواره ونیز
- پرتره فساد و جنون
- پیتر جکسون و سه فیلمنامه جدید؛ خالق «ارباب حلقهها» بازنشسته نشده است
- نگاهی هرمنوتیکی به «پیرپسر»/ از «درخت گلابی» تا چاقوی خونآلود: تراژدی چهل سالهها
- نمایش «جدایی نادر از سیمین» در ایتالیا
- نگاهی به فیلم «سوگلی»/ جدال قدرت
- از «یک تصادف ساده» تا «هفت روز»/ برنامه اکران فیلمهای ایرانی در شش ماه دوم سال ۲۰۲۵ در فرانسه
- «چشمهایش» کلید خورد
- «گلن گری گلن راس» برای بار سوم روی صحنه میرود
- توضیحی از محمد حقیقت؛ هیچ بیانیهای امضا نکردهام
- جشنواره ایتالیایی به دو فیلم ایرانی جایزه داد
- گزارشی از گیشه جهانی سینما؛ «دنیای ژوراسیک: تولد دوباره» ۱۴۷ میلیون دلار فروخت
- لوگان مارشال-گرین به «اودیسه» پیوست/ کاسمو جارویس از فیلم نولان جدا شد
- نگاهی به سریال«بازی مرکب»؛ تراژدی انسانها تحت سیستمهای بیرحم
- با تجلیل از استلان اسکارشگورد؛ جشنواره فیلم مونیخ ۲۰۲۵ برگزیدگانش را شناخت
- تازهها از جشنواره ونیز ۲۰۲۵/ پروژههای دو سینماگر ایرانی پذیرفته شد
- هایده صفییاری برگزیده جشنواره ترابیکا شد
- نمایش فیلم سینماگر ایرانی در ادینبورگ/ جشنواره بلغارستانی به «زیر سایه بلوط» جایزه داد
- نوجوانان و جوانان اوتیسم در نمایش «سجاد افشاریان»