مجید اکبرشاهی مدیرگروه اجتماعی شبکه پنج ضمن اشاره تولد چند برند جدید در این شبکه در ایام بعد از ماه صفر، از تلاش برای بازگشت مسابقه «پنج ستاره» به آنتن با اعمال برخی تغییرات خبر داد.
به گزارش سینماسینما، مسابقه «پنج ستاره» با اجرای حمید گودرزی و تهیهکنندگی میرمحمدحسین رضوی کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که در چند فصل از این شبکه روی آنتن رفت. همزمان با شائبههایی که نسبت به برخی از مسابقههای تلویزیونی «جایزه محور» مثل «برنده باش» و نحوه پرداخت جوایز به شرکت کنندگان این برنامهها مطرح شد، پخش «پنج ستاره» نیز متوقف شد و حالا به نظر میرسد با برطرف شدن این شائبهها و اعمال برخی اصلاحات قرار است این مسابقه دوباره به شبکه پنج سیما بازگردد.
مجید اکبرشاهی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما درباره برنامههای جدید شبکه که قرار است با پایان ماه صفر روی آنتن بروند اظهار کرد: به امید خدا در تلاشیم بعد از ماه صفر سه برنامه جدید راه اندازی کنیم.
وی با اشاره به بازگشت «پنج ستاره» ادامه داد: در حال رایزنی هستیم که بتوانیم «پنج ستاره» را برگردانیم چون از برنامههای پرمخاطب شبکه پنج بود و در آخرین نظرسنجیها حدود ۱۸ درصد مخاطب داشت که رقم بالایی برای یک مسابقه تلویزیونی است.
تغییراتی در ساختار و محتوای «پنج ستاره»
اکبرشاهی درباره تغییرات این برنامه در صورت بازگشت آن عنوان کرد: تاحدودی مجوزها برای بازگشت برنامه گرفته شده و قرار است تا حدی ساختار برنامه و محتوای آن نیز تغییر کند.
مدیرگروه اجتماعی شبکه پنج درباره عوامل برنامه و مجری آن هم تصریح کرد: باید مجوزهای برنامه گرفته شود و بعد در این باره صحبت کنیم. بازگشت «پنج ستاره» حتماً با تغییراتی همراه است. هرچند این برنامه در سری نخست پخش هم هیچگاه بهطور مستقیم محل نقد و انتقاد جدی نبود اما شرایط به گونهای بود که تلویزیون تصمیم گرفت ساخت و پخش این برنامه مدتی متوقف شود.
تولید یک برنامه اقتصادی با ساختار تلنت
اکبرشاهی همچنین با اشاره به تولید یک برنامه اقتصادی نیز تصریح کرد: برنامهای با نام «قالیچه پرنده» داریم که موضوع آن حمایت از کسب و کارهای نوین است و احتمالاً از اواسط آذرماه پخش آن آغاز شود. این برنامه اتفاقی ویژه است که بر مبنای کراد فاندینگ تولید شده و برای اولین بار در تلویزیون محصول پیش فروش می شود.
وی اضافه کرد: این برنامه به لحاظ ساختاری بسیار جذاب خواهد بود با این حال ما ابتدا در نظر داریم شتاب دهنده ای برای حوزه خرید و فروش آن پیدا کنیم چون سازمان نمی خواهد در این حوزه ورود کند. اکنون تقریبا همه پیش نیازهای آن آماده است و می توان گفت بزرگترین» برنامه شبکه پنج در این چند سال خواهد بود هم به لحاظ حجم تولید و هم به لحاظ لوکیشن که مکانی در حدود ۶۰۰ متر برای آن در نظر گرفته ایم و ساختاری تلنت گونه دارد و حامد شکیبانیا تهیه کننده آن است.
مدیرگروه اجتماعی شبکه اجتماعی در پایان به یک برنامه ترکیبی و مجله محور اشاره و بیان کرد: این برنامه کاملا فضایی حال خوب کن دارد و عنوانی که ما برای آن انتخاب کرده ایم «ما ایرانی ها» است که در خود یک نگاه تمدنی و عزتمندی دارد که امیدواریم این برنامه هم به یک برند تبدیل شود.
منبع: خبرگزاری مهر