تازه ترین نمایش سجاد افشاریان با عنوان هرکسی یا روز میمیرد یا شب؛ من شبانه روز” از تاریخ ٢۴ شهریور در پردیس شهرزاد روی صحنه می رود.
به گزارش سینماسینما، سجاد افشاریان بعد از گذشت پنج سال دوری از عرصه کارگردانی، تازه ترین اثر نمایشی اش را با عنوان “هرکسی یا روز میمیرد یا شب؛ من شبانه روز” از ٢۴ شهریور ماه سال جاری در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد برد.
این نمایش پس از ٣ ماه تمرین با بازیگران جوان از تاریخ مذکور روی صحنه خواهد رفت و پیش خرید بلیت های این اثر نمایش از تاریخ امروز سوم شهریور ماه برای علاقه مندان در سایت ایران کنسرت آغاز شده است.
تبارشناسیدروغوتنهایی، ننهدلاور بیرون پشت در، می سیسیپی نشسته میمیرد، شرقی غمگین و … از جمله نمایش هایی هستند که سجاد افشاریان پیش از این در مقام بازیگر و کارگردان در آن ها حضور داشته است.
تمامی بازیگران این نمایش از میان چهره های جوان حوزه تئاتر انتخاب شده اند و همانند کارهای قبلی افشاریان پر پرسوناژ بوده است.
سجادافشاریان، مرتضی درویش زاده، نیکـو بستانــی، محمد لاریان، گیلدا ویشکی، امید سعیدی، سهیل کرمیـار،نیمـا خطیب شاد، علی مشایخـی، وحیـد حبیبیـان، ثمیـن داروغه، پریسا طهماسب، ارمغان خانمحمدی، کیمیـا فیضـی، نستـرن نعمتی، هانـی صادقـی، منصوره بنی احمد، نگـــار قربانـــی، اشکان غلامی، دیانا حق شناس، رضا ارژنگ، محمد رحمانیان، على یوسفى، ستوده میرخلف زاده بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
همچنین از سوی دیگر؛ نیکان ابراهیمی در بخش موسیقی، ندا نصر در بخش لباس و مسعود رنجبر شیرازی در بخش نور و صدا به عنوان طراح با پروژه همکاری می کنند.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با اجراى تئاتر «بک تو بلک» سجاد افشاریان؛ ۱۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در رشت آزاد شدند
- نمایشنامه خوانی «از اتفاق» روایتی کمدی از ورود ممنوع زنان به زندگی یکدیگر
- روایتی از خشونت علیه زنان روی صحنه میرود
- یادداشتی بر نمایش «بک تو بلک»/ از تاریکی
- تئاتر «سهیل»؛ پستمدرنیسم در لحاف چهل تکه
- پوستر یک کامیون غروب رونمایی شد
- نمایش «هرکسی یا شب میمیرد یا روز من شبانه روز» تمدید شد
- آغاز اجرای ۴ اثر نمایشی جدید در «شهرزاد»
- جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره زردآلوی طلایی ارمنستان به ایران رسید /اصغر فرهادی یکی از داوران این جشنواره بود
- «عاشقانه اى که تکرار نمى شود» به ایرانشهر میرود
- پست اینستاگرامی هنرمندان بعد از باخت سنگین استقلال/ از امیر جعفری تا پولاد کیمیایی
- نوشته سجاد افشاریان درباره انتخابات/ همان هشت سال برای عمر یک ملت کافیست
- «مفت آباد» نوروز به هنر و تجربه میآید
- پیشنهاد نوید محمدزاده برای تماشای یک نمایش
- آخرین خبرها از تولید مجموعه عروسکی «شکرستان»
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آخرین آمار فروش سینماها در فاصله پنج روز تا جشنواره فجر
- پانتهآ پناهیها در نمایی از «کاپیتان»/ اولین تصویر فیلم منتشر شد
- رئیس صداوسیما به رئیسجمهور نامه نوشت/ جدال بر سر «سقوط» بالا گرفت
- انگیزه استفاده از ۵G با مقرراتگذاری هوشمند و حمایتهای دولتی بوجود میآید
- اهدای جایزه همراه اول به پایاننامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
- بازیگر باید پوست کلفت باشد/گفت وگو با مینا عبدی بازیگر
- اسکار و سزار زنان فیلمساز را فراموش کردهاند یا…
- آن دقایق جانکاه/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
- صدایی که کلمات را تبدیل به تصویری واضح میکرد/ در یادبود هوشنگ لطیفپور
- تکملهای بر یادداشت رمانتیسم خونبار
- یک اجرای جنونآمیز/ یادداشت کارگردان «ملاقات خصوصی» درباره بازی پریناز ایزدیار
- جشنوارهای در تسخیر فارابی، اوج و حوزه هنری/ فیلمهای بخش سودای سیمرغ فجر چهل و یکم معرفی شدند
- همراه اول با هدف جذب نخبگان و بهعنوان حامی الماس در «نمایشگاه کار» حضور دارد
- «درب» بعد از جشنواره فجر اکران میشود
- نامزدهای جوایز سزار معرفی شدند/ «معصوم» در صدر
- حساسیتها و دشواریهای تولید و عرضه محتوا در ویاودیها بررسی شد
- عرضه آنلاین «مطرب» و «مادر قلب اتمی»
- سینماهای مردمی جشنواره فجر اعلام شدند
- با حضور مسعود شعاری، مهران مهرنیا و فردین خلعتبری؛ مداخلهی هنرمند موسیقی در صورتبندی امروز و فردا بررسی میشود
- نامزدهای اسکار ۲۰۲۳ اعلام شد
- انیمیشن «خانه» بهترین فیلم کوتاه جشنواره فیکا آرژانتین شد
- عاشقانهای که دچار کماقبالی شد/ نگاهی به فیلم «ملاقات خصوصی»
- نیکی کریمی، کیارستمی را به جشنواره برلین بُرد
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای سه فیلمنامه
- مثل یک خانواده بزرگ و صمیمی در دوران طلایی مطبوعات/ در یادبود ابوالحسن مختاباد
- «بیمادر» بهترین فیلم جشنواره بینالمللی داکا شد
- فهرست فیلمهای جشنواره برلین کامل شد / یک کارگردان ایرانی در بخش «مواجهه»
- همراه اول برترین اپراتور تلفن همراه در حوزه فروش
- در اولین «مستندات یکشنبه» مطرح شد؛ روایت بیواسطه انقلاب؛ از مصر تا ایران/ وقتی دوربینها سند میسازند
- جذابیتهای پنهان نیازهای اساسی/ نگاهی به فیلم «مثلث غم»