مستند_انیمیشن «کاغذ پاره ها» در جشنواره فیلم تورنتو کانادا با عنوان «قرار ملاقات با دیوانگی» به نمایش در می آید.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی فیلم، مستند-انیمیشن «کاغذپارهها» به کارگردانی بهزاد نعلبندی در ادامه حضورهای بینالملی اش در جشنواره فیلم تورنتو کانادا با عنوان «قرار ملاقات با دیوانگی» به نمایش درمی آید.
این فستیوال بزرگترین جشنواره درباره سلامت روانی در جهان است و امسال بیست و هشتمین دوره خود را برگزار میکند.
جشنواره فیلم «قرار ملاقات با دیوانگی» از هنر برای ارائه انواع بیماریهای روانی بهره میگیرد و آثاری از فیلمسازان کانادا و جهان را ارائه میکند.
این جشنواره ۱۰روزه امسال ۱۴ فیلم بلند و ۳۴ فیلم کوتاه را از سراسر جهان به نمایش میگذارد.
این جشنواره «کاغذپارهها» را بیبدیل و تاثیرگذار معرفی کرده و آن را به عنوان فیلم اختتامیه انتخاب کرده است.
مستند- انیمیشن «کاغذ پارهها» روایت زنان زجر کشیده و بی خانمانی است که به شکل اسفباری در یک کمپ نگهداری می شوند.
این فیلم برای اولین بار در جشنواره بینالمللی فجر رونمایی شد و نمایش بینالمللی خود را در جشنواره مهم «ایدفا» آغاز کرد. همچنین این فیلم کاندیدای جایزه بهترین انیمیشن سال از آسیا پاسیفیک بوده و کاندید در جشنواره های استانبول بود که فعلا به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است. همچنین در جشنواره های مونیخ و کراکوف در دوران کرونا به صورت آنلاین حضور داشته و در جشنواره سینما حقیقت حضور موفقی داشته است.
پخش جهانی این فیلم به عهده شرکت مستقل های ایرانی با مدیریت محمد اطبایی است.
عوامل فیلم «کاغذ پاره ها» عبارتند از: نویسنده، طراح، انیماتور، تدوین ، تهیه کننده و کارگردان بهزاد نعلبندی، آهنگساز عطا ابتکار، طراح صدا انسیه ملکی، پژوهشگر الهام آریامنش، مدیر روابط عمومی غزاله سعادتی.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جایزهای دیگر برای «سرزمین آوارهها»؛ برگزیده جشنواره تورنتو / دورخیز برای اسکار
- مارتین اسکورسیزی درباره سینما هشدار داد/ سینما مثل یک غذای دم دستی شده است
- جشنواره تورنتو از برگزیدگان خود تجلیل کرد/ پیام ویدئویی در سالن خالی سینما
- پوستر رسمی فیلم «خط فرضی» در آستانه نمایش در فستیوال تورنتو منتشر شد
- نمایش «کاغذپارهها» در جشنواره بینالمللی Dmz کره جنوبی
- اختصاصی/ گفتوگو با کارگردان «زرد خالدار»، راه یافته به جشنواره لوکارنو/ این «خالهای زرد رنگ» وسوسهانگیز
- گفتوگو با بهزاد نعلبندی کارگردان «پرو»/ نیاز بزرگ انسان شنیدن قصه است
- منیژه حکمت مطرح کرد/ زمان ایجاد جریان جدید در سینماست
- نمایش افتتاحیه «بند در بند» ساخته منیژه حکمت در جشنواره تورنتو + تیزر
- دو فیلم از ایران به جشنواره تورنتو راه یافتند/ جدیدترین فیلم منیژه حکمت در بخش سینمای معاصر
- نمایش «کاغذ پارهها» در جشنواره بینالمللی ترانسیلوانیا رومانی
- نمایش فیلم «پرو» در موزه سینما
- لباسی برای فائزه، سپیده، مینو و دیگران/ نگاهی به فیلم «پرو»
- نمایش «کاغذپارهها» در جشنواره کراکوف لهستان
- راهیابی «کاغذ پاره ها» به جشنواره فیلمهای آسیایی وزول فرانسه
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- پاسخ بهرام عظیمی به یادداشت «از اشتباه حمایت نکنیم»/ «دشمنی» با جهان فانتزی
- تولیدات سینمایی در شهرهای قرمز متوقف شد
- انتشار پوستر جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران
- شهید آوینی را از عمق اندیشه به سطح ظواهر کشاندهاند!
- از اشتباه حمایت نکنیم
- درخواست کارگردان «اَنگل» از فیلمسازان
- روایتی از جامعهای که روی اعصاب است
- بفرمایید افطاری در رادیو
- تغییر زمان برگزاری اختتامیه «جایزه پژوهش سال سینمایی»
- زلاتان ابراهیموویچ در لایواکشن «استریکس و اوبلیکس» بازی میکند
- مجید موثقی عضو هیات داروران جشنوارهای سوئیسی شد
- محمد حمیدیمقدم: جشنواره سینما حقیقت پوستاندازی میکند
- بلژیک و کرهجنوبی میزبان «جنایت بیدقت» میشوند
- فیلم کوتاه «شکستن» مقابل دوربین رفت
- سکانس طلایی/ اُردت
- جشنواره شیرهای کن ۲۰۲۱ بهصورت مجازی برگزار میشود
- آیا جهان دوباره زنده خواهد شد؟
- چرا مستند «آقا مرتضی»، جنجالی و پرحاشیه شد؟
- «قطار آن شب» در بلژیک به نمایش درمیآید
- مردی که بسیار دوستش میداشتم
- «آسمان نیمه شب» برنده جوایز انجمن جلوههای بصری شد
- سم مندس بازیگر فیلم جدیدش را انتخاب کرد/ همکاری با اولیویا کولمن
- «خرچنگ» در فرانسه نمایش داده میشود
- فیلمبرداری فیلم سینمایی «کوزوو» با بازی فرهاد آئیش آغاز شد
- فیلمی با بازی شاهد احمدلو و بابک نوری فیلمبرداری «مهاجران چالهها» به پایان رسید
- سلامت معنوی کودکان در ماه رمضان در رادیو
- استقبال از «شنای پروانه» ادامه دارد/ رونمایی از پوستر جدید فیلم
- جایزه بهترین «فیلمساز نوظهور» جشنواره آمریکایی به افسانه سالاری رسید
- راهیابی مستند «میدان سابق جوانان» به بخش مسابقه جشنواره نوستالژیای میلان ایتالیا
- عبور از باتلاق/ نگاهی به فیلم «شنای پروانه»