فیلم «Tenet» (انگاره) با واکنش های کاملا متفاوت از سوی منتقدان سینمایی رو به رو شده است.
به گزارش سینماسینما به نقل از لس آنجلس تایمز، این فیلم جدید که قرار است از تاریخ ۳۱ اوت اکران خود را در چند سینمای منتخب آمریکا آغاز کند و پیش از این در چند بازار خارجی به روی پرده رفته است، بازخوردهای کاملا متفاوتی از سوی منتقدان سینما دریافت کرده به طوری که برخی آن را اثری شیفته کننده و فوقالعاده سرگرم کننده می دانند و برخی دیگر از منتقدان، فیلم جدید نولان را بی ارزش و یکنواخت توصیف کرده اند.
«کاترین شورد» منتقد نشریه گاردین با دادن دو ستاره از پنج ستاره به فیلم «انگاره» معتقد است: این فیلم به هیچ عنوان ارزش رفتن پراسترس به سالن سینما را در دوران شیوع کرونا ندارد و شاید در پنج سال آینده ارزش تماشا کردن از تلویزیون را هم نداشته باشد.
«مایک مک کیهیل» ار از ایندی وایر هم در نقدی که برای فیلم «انگاره» نوشته آن را اثری خسته کننده و شبیه گوش دادن به یک موعظه بیش از حد خسته کننده و معماگونه توصیف کرده است.
«گای لاج» از نشریه ورایتی با تمجید از این فیلم نوشته: «ساخته جدید نولان در مجموع اثری مجذوب کننده و دقیق است که تناقضات فیلمنامه آن را جبران می کند و درک فیلم آنقدرها هم دشوار نیست»
«نیکلاس باربر» منتقد نشریه هالیودی «The Wrap» معتقد است فیلم «انگاره» تنها در یک صورت میتواند اثری پرفروش شود و آن این است که مخاطبان برای این که واقعا بفهمند در این فیلم چه اتفاقی روی داده چندین بار به سینما بروند.
در فیلم «Tenet»(انگاره) «جان دیوید واشنگتن»، «مایکل کین»، «کنت برانا»، «رابرت پتینسون» و «الیزابت دبیکی» به ایفای نقش پرداختهاند و از دوربینها و لنزهای IMAX برای ساخت آن استفاده شده است.
منبع: ایسنا

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مایکل کین به «فراریهای بزرگ» پیوست
- برشهای کوتاه/ فیلم کوتاه Doodlebug
- قهرمان و عاشقیتهای نچسبش/ نگاهی به «انگاشته»
- نظر کریستوفر نولان درباره سینمای هند چیست
- انتقاد کریستوفر نولان از کمپانی برادران وارنر/ مشورت نکردند
- سعی نکن ازش سر دربیاری/ کوتاه درباره «تنت» و بازی با مفهوم زمان
- نبوغ کارگردان پروسواس و جاهطلب در هدایت بازیگران/ درباره بازیگران فیلمهای کریستوفر نولان
- کریستوفر نولان به انتقادات از طراحی صدای آثارش پاسخ داد
- برشهای کوتاه کلیپ Don’t Let Me Leave از فیلم میان ستارهای
- سینما، مرهمی بر روح بیقرار در دوران همهگیری رنج/ سینمای ایران؛ مغلوب زمان
- آمار فروش «تنت» در آمریکا/ سینماهای آمریکا همچنان کمرونق؛ معضل کمبود فیلم
- عدم شفافیت دادههای فروش «تنت» در گیشه باعث خشم استودیوها شد
- ساختاری جاهطلبانه با فیلمنامهای متوسط/ نگاهی به فیلم «تنت»
- نامه سرگشاده روسای انستیتو لومیر فرانسه/ سینمادوستان به سالنها بازمیگردند
- شروع موفقیتآمیز «تنت» در گیشههای بینالمللی
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- برشهای کوتاه/ نقشآفرینیهای متفاوت بازیگران مطرح دنیا
- فاطمه معتمدآریا: «سبالو» فیلمی درباره موسیقی غنی و ارزشمند جنوب است
- سینماهای بدهکار اجازه اکران نوروزی ندارند
- سکانس طلایی/ دریای درون
- موسیقی، رنگ و قصه
- نوروز ۱۴۰۰ با گل پامچال و جامعه شناسی سال نو
- سخنرانی پرشور جین فوندا در مراسم گلدن گلوب/ داستانها میتوانند مردم را متحول کنند
- یک فیلم بلند ۱۵ دقیقهای!
- «ماه بیبی» به میز تدوین رسید
- بازیگری که پس از مرگ برنده جایزه گلدن گلوب شد
- فیلمبرداری «سگ زرد» در دماوند آغاز شد
- مستند نامزد جایزه اسکار به شبکه مستند آمد
- «دستانداز» کمال تبریزی در صف اکران
- ادامه فیلمبرداری سریال «همبازی»
- برترینهای سینمای ایران در صد سال اخیر به انتخاب نویسندگان سینماسینما/ بخش سوم
- معرفی برندگان «گلدن گلوب ۲۰۲۱»/ «سرزمین آوارهها» باز هم برگزیده شد
- رییس پیشین گلدن گلوب: عضو سیاهپوست نداریم
- علیرضا نجفزاده: سریال بوتیمار برای نوروز ۱۴۰۰ ساخته میشود
- مرتضی شایسته: اعلام آمادگی ۸ فیلم برای اکران نوروزی
- ناگفتههای «فریدون جیرانی» همزمان با زادروزش در موزه سینمای ایران
- سئوالات کرونایی را از رادیو سلامت بپرسید
- جزئیات حمایت سازمان سینمایی از فیلمهای اکران نوروز ۱۴۰۰
- سه جایزه هندیها برای «کلاس رانندگی»
- «تام و جری» دومین فیلم پرفروش افتتاحیه در دوران کرونا
- بررسی مسئولیتپذیری در خانواده در «کام شیرین»
- جشنواره فیلم تلیوراید به صورت حضوری برگزار میشود
- هیچ چیز در این دنیای فانی، همیشگی نیست
- برترینهای سینمای ایران در صد سال اخیر به انتخاب نویسندگان سینماسینما/ بخش دوم
- بهبود سینمای ایران با ایجاد بستر ملی
- افتتاحیه هجدهمین دوره جشن تصویر سال / گزارش تصویری