تهیه کننده فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی برادران ارک که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر شرکت کرده است، درباره این فیلم گفت: باید به فیلمهایی که فضای متفاوت و شخصی دارند و در عین حال می کوشند با جسارت به موضوعات غیرمتعارف بپردازند بها داده شود.
به گزارش سینماسینما، محمدرضا مصباح گفت: فیلم «پوست» که یک داستان عاشقانه را با الهام از افسانههای محلی در فضایی آمیخته با سحر و جادو تعریف میکند تلاش کرده تا عجایب نگاری داشته باشد. این فیلم بدون استفاده از اسامی و چهرههای شناخته شده، جذابیتهای زیادی برای مخاطبان دارد و پیشنهادهای جدیدی برای مسیر آتی سینمای ایران ارایه میدهد. من معتقدم فیلم «پوست» شروعی برای دوری از انحصار سینمای بدنه و ورود به فضای هنری است.
تهیه کننده فیلم «پوست» با اشاره به سختیهای این فیلم گفت: «پوست» در شرایط بسیار سخت محیطی از جمله فیلمبرداری در دمای ۲۷- و به شکل مستقل تولید شد، اما از آنجا که برادران ارک سعی داشتند به فضاهای ژنریکی نزدیک شوند که در سینمای ایران متداول نیست، تولید این فیلم بسیار هزینه بر و طولانی شد.
این تهیه کنننده سینما با اشاره به این نکته که فیلم «پوست» حرف تازهای برای گفتن دارد بیان کرد: امیدوارم جشنواره فجر درگیر فضاسازی رسانهای نشود؛ فضایی که برخی از رسانهها ایجاد میکنند تا رقابت تنها بین چند فیلم مورد نظر آنها صورت بگیرد. امیدوارم هیات انتخاب و داوران جشنواره نگاهی مستقل به آثار ارسالی داشته باشند و با انتخاب درست، انگیزه این جوانان را برای ادامه این مسیر دو چندان کنند. البته با ترکیبی که از هیات انتخاب دیدهایم این اتفاق دور از انتظار نیست.
مصباح در پایان گفت: خوشبحتانه تاکنون کسانی که فیلم را دیدهاند با آن ارتباط برقرار و اظهار کردهاند که شاهد فیلمی متفاوت بودهاند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بیمادر» بهترین فیلم جشنواره بنگلور شد
- سینماگران حاضر در نشستهای تخصصی جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند
- در نشست رسانهای فیلم «بیمادر» عنوان شد؛ میخواستیم مخاطب به یک خودپرسشگری برسد
- نگاهی به فیلم «پوست»/ یک نقل قول سینمایی که الگوها را به چالش میکشد
- فیلم «یدو»، روایت کارگردان «۲۳ نفر» از ماههای اول جنگ تحمیلی
- یا در اوج یا سوار بر موج/ بررسی حواشی نقدهای “روز صفر”
- قانون هست، اما نیست/ نگاهی به جایگاه قانون در فیلمهای جشنواره سیوهشتم فجر
- مروری بر سیوهشتمین جشنواره فیلم فجر/ تنوع در ژانر؛ ضعف در فیلمنامه
- اسلوب غلط از درک واقعیت عاجز است/ درباره داوری فیلم
- نگاهی به بهترین های جشنواره/ پیروزی جوانها بر پیشکسوتها!
- من از «از دست دادن» میآیم وطنم/ نگاهی به فیلم «روز صفر»
- یورش سنگین برنامه هفت علیه جشنواره فیلم فجر + ویدئو
- آن سه کام حبس لعنتی/ نگاهی به فیلم سه کام حبس
- نگاهی به فیلم عنکبوت/ همه چیز در سطح
- گفتوگو با مجید مجیدی/ نباید فضا را خشن کنیم
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- چهار مستند ایرانی در جشنواره هات داکس
- به انتخاب تماشاگران و به یاد شانتال آکرمن؛ ۱۵ روز سینماگران جشنواره کن جایزه جدید میدهد
- رقابت «آنیتا، گمشده در اخبار» در جشنواره استانبول
- پایان تور کنسرت علیرضا قربانی در تهران
- تلفیق شادی و شایستگی؛ نگاهی به برنامه «آی نسیم سحری عید شد»
- همکاری دوباره با یونیورسال؛ کیلین مورفی وارد ماجراهای جنجالی زغال سنگ آمریکا شد
- نگاهی به سریال افعی تهران
- علی اصغر رضایی نیک درگذشت
- ۱۰ روز مانده به شروع اجرا؛ نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد
- برنامه تعطیلی سینماها در شبهای قدر
- به کارگردانی مهیار علیزاده؛ بازیگران نمایش «و تو هم برنگشتی» معرفی شدند/ اولین حضور شمس لنگرودی در تئاتر
- کنسرت «علیرضا قربانی» / گزارش تصویری
- بهار «مولوی» با متن محمد چرمشیر آغاز میشود
- شروع فیلمبرداری فیلم «پیکی بلایندرز» از ماه سپتامبر با حضور کیلین مورفی
- الهه نوبخت داور بخش اصلی جشنواره هلند شد
- جایزه جشنواره فریبورگ به ایران رسید
- جایزه جشنواره فریبورگ به ایران رسید
- «شیرین»، مثل عشق زنانه
- تلاش برای تحریف تاریخ/ نگاهی به فیلم «پرویزخان»
- فریاد، فضیلت است/ یادداشتی بر فیلم «داگویل» با نگاهی به پرفورمنس «ریتم صفر» مارینا آبراموویج
- جورج میلر با «فیوریوسا» به کن میرود
- نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم با حمایت همراه اول در حال برگزاری است
- سفری به سوی ناشناخته ها
- فرامرز اصلانی درگذشت
- پوسترهای ۲ بخش جنبی جشنواره کن منتشر شدند
- جان تراولتا در یک فیلم درجه ۳ دیگر بازی کرد/ نمایش در آوریل
- عیدی همراه اول با سبدی از محصولات دیجیتال
- احمدرضا عابدزاده از عوامل «پرویز خان» شکایت کرد
- صدور پروانه نمایش غیرسینمایی برای ۴۱ اثر
- اجرای طرح «اکران شبانه» سینماها در تعطیلات نوروز