تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۰:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 149513

در پی همکاری جشنواره ونیز از سال گذشته با گلدن گلوب آمریکا این انجمن درتصمیمی جدید، از برندگان اصلی بخش افق های جشنواره ونیز دعوت می‌کند که به هالیوود بروند.

به گزارش سینماسینما، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود معروف به گلدن گلوب (HFPA) که برگزار کننده ی این برنامه نیز است با همکاری شرکت فیلم «ایندیپندنت» برنامه قابل توجهی را برای برندگان جوایز بخش افق ها در نظر گرفته اند. امسال برنده بزرگ بخش افق ها «دشت خاموش» ساخته احمد بهرامی به لوس انجلس دعوت شده است تا برای ارتقای مهارت های فیلمسازی و حضور در نمایشها و رویداد های آموزشی با پیشکسوتان مطرح سینما ی آنجا در برنامه ای که سه هفته طول خواهد کشید شرکت کند.
فیلمسازان شرکت کننده در این برنامه فیلمنامه بعدی خود را برای تولید و تهیه با کمک کارشناسان این زمینه مورد بحث، بررسی و گسترش قرار می دهند و تولید بین المللی آن توسط ( HFPA) بررسی می‌شود.
همچنین شرکت کنندگان جلسات فشرده ی با تمرکز بر جنبه های تجاری و خلاقانه ی فیلم، فعالیت ها و تعاملات فرهنگی، کارگاه های آموزشی، سفرهای میدانی، مستر کلاس و مشاوره های رو در رو خواهند داشت. این برنامه از یک طرف به درک فیلمسازان از نحوه کار صنعت سینمای آمریکا در بازارهای جهانی کمک خواهد کرد و از طرف دیگر فرصتی برای ملاقات و گفت و گو با هنرمندان سینما که در لس آنجلس هستند خواهد بود. فیلم «دشت خاموش» علاوه بر کسب سه جایزه از جشنواره ونیز شامل بهترین فیلم بخش افق ها، جایزه ی انجمن منتقدان بین المللی جهان (فیپرشی) و جایزه اعتماد ملی ایتالیا و کسب جایزه بهترین فیلم از جشنواره ی سابریسو، در جشنواره های استکهلم، توکیو، شبهای تالین، سنگاپور ، وایادولید اسپانیا، فلورانس ایتالیا نیز حضور یافته است.
فیلم دشت خاموش، از سوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود جهت شرکت در شاخه بهترین فیلم خارجی به هفتادوهشتمین دوره مراسم گلدن گلوب معرفی شده است.
تهیه کننده ی فیلم «دشت خاموش» سعید بشیری و پخش بین المللی آن بر عهده  شرکت پرشیا فیلم به مدیریت علی قاسمی است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها