«سکوت و سلام»؛ قاب‌های خاطره انگیز از آتیلا پسیانی

همزمان با اولین سالگرد زنده‌یاد آتیلا پسیانی، مجموعه قاب‌هایی خاطره‌انگیز از نقش‌آفرینی‌های این هنرمند در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماسینما، گالری محیطی خانه هنرمندان ایران همزمان با اولین سالگرد زنده‌یاد آتیلا پسیانی، مجموعه قاب‌هایی خاطره‌انگیز از نقش‌آفرینی‌های آتیلا پسیانی در سینمای ایران تحت عنوان نمایشگاه «سکوت و سلام» را به نمایش می‌گذراد. این رویداد ۲۶ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۴ آبان ادامه دارد.

ااین نمایشگاه شامل۲۰ فریم از ۹ عکاس سینمای ایران است.

غوغا بیات با ۲ فریم (آب و آتش و پرواز پنجم ژوئن)، علی نیک‌رفتار با ۳ فریم (آتش بس دو و در کمال خونسردی)، امیر عابدی با ۳ فریم (جاده قدیم)، محمد فوقانی با ۳ فریم (موش، پیتزا مخلوط و در جست‌وجوی رویا)، مجید صباغ بهروز با ۱ فریم (بازگشت)، مهدی حیدری با ۱ فریم (سیاه‌ باز)، محمدمهدی دلخواسته با ۳ فریم (سیانور، کشیک قلب و راه بی‌پایان)، احمدرضا شجاعی با ۱ فریم (نیمه شب) و محمد بدرلو با ۳ فریم (سرخپوست) در این نمایشگاه حضور دارند.

مجموعه عکس‌های این نمایشگاه با عنوان «سکوت و سلام» از ساعت ۱۷ پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران افتتاح شده و تا ۴ آبان همه‌روزه پذیرای علاقمندان است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 201459 و در روز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۳:۳۷
2024 copyright.