فردوسی‌پور هم برای شبکه های مجازی برنامه می سازد

عادل فردوسی‌پور این روزها تولید برنامه‌ای اینترنتی برای جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۱۶) را به دست گرفته که در کنار پخش زنده این مسابقات، گزارش‌ها و گفت‌وگوهایی از این مسابقات را هم روی آنتن می‌برد.

به گزارش سینماسینما، این ویژه‌برنامه با عنوان «هت‌تریک»، در مدت زمان هر قسمت حدود ۴۰ تا ۶۰ دقیقه در فضای مجازی قرار می‌گیرد و مدعی است که کاربران آن شاهد موضوعاتی خواهند بود که در دیگر رسانه‌ها و برنامه‌ها تماشا نخواهند کرد.

در «هت‌تریک» که بعد از مسابقات روزانه پخش می‌شود، کارشناسان به تحلیل فوتبال‌های برگزارشده خواهند پرداخت. منتخبی از برنامه‌های خبری کانال‌های مختلف دنیا، تحلیل‌های سیاسی، اقتصادی و … بخش‌های مختلفی از ویژه برنامه هت‌تریک است که علاقمندان فوتبال هر روز شاهد آن هستند.

در معرفی این برنامه اینگونه عنوان شده است، «ناگفته‌های یورو ۲۰۱۶ از زبان عادل فردوسی‌پور را به طور اختصاصی در تلویزیون اینترنتی آیو ببینید.»

بر اساس این گزارش، برنامه «هت‌تریک» در آیو که یک تلویزیون اینترنتی است قابل دسترسی است. آیو یک سرویس تعاملی است که مخاطبان آن با اتصال به اینترنت می‌توانند به محتوای دلخواه خود (ویدئو، صوت، بازی و سرگرمی، خدمات ارزش افزوده و …) دسترسی داشته باشند.

برنامه‌های این تلویزیون اینترنتی از طریق موبایل و تبلت، وب و یا با استفاده از ست آپ باکس و تلویزیون در سراسر جهان قابل دریافت است.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 18558 و در روز یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت 14:31:08
2024 copyright.