متن جالب شخصیت فیلم«خواب تلخ» از جانب ستاد مخالفان رئیس‌جمهور شدن روحانی

آقا اسفندیارخبرگزاری ایسنا متنی از قول آقا اسفندیار شخصیت اصلی فیلم «خواب تلخ» ساخته محسن امیریوسفی منتشر کرد.

به گزارش سینماسینما، در متن «آقا اسفندیار»، آمده است:«سلام به همه رای ندهندگان عزیز و آراء خاکستری محترم
عزیزان من و سروران گرامی در این مقطع حساس امیدوارم همچنان بر رای ندادن استوار باشید و بدانید که رای خاکستری شما تاثیری عظیم بر سرنوشت همه ما خواهد گذاشت.

از اینکه گفته می‌شود رای ندادن شما را به بهار دل انگیز سال ۹۲ برمی‌گرداند نهراسید و بدانید شما حتی می‌توانید فراتر بروید و به سال ۸۴ بازگردید و حماسه آراء خاکستری را دوباره به وجود آورید، سالی که تعداد آراء شما از آراء آقای احمدی نژاد هم بالاتر بود!
ولی متاسفانه در سالهای ۸۸ و ۹۲ آراء خاکستری شما دچار تفرقه و شکست شد و مردم رای دادند. می‌دانم قلبتان شکست ولی امسال باید از شکست‌های گذشته درس بگیرید و همه شما رای خاکستری‌های عزیز یک‌دل و یکرنگ متحد شوید و روز جمعه انتخابات در خانه بنشینید و از برنامه‌های صداوسیما لذت ببرید و حتی اگر خواستید برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را هم ببینید، به جهنم! فقط جمعه از خانه بیرون نروید تا ان شاءالله روز شنبه جشن رای خاکستری‌ها را بگیرید و دلتان خنک شود، مثل سال ۸۴!

من از همین جا بابت رای ندادن و ماندن در خانه در روز انتخابات از همه شما تشکر می‌کنم و پیشانی یک یکتان را می‌بوسم و امیدوارم در چهار سال آینده زحماتتان را جبران کنم. رای ندهندگان عزیز، رای ندهید تا روحانی انتخاب نشود، بقیه‌اش با ما!
با تشکر – ستاد مخالفین رئیس جمهور شدن روحانی!»

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 54959 و در روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴:۳۰
2024 copyright.