کتاب «تغییرات فرهنگی و اجتماعی» به بازار نشر آمد

«تغییرات فرهنگی و اجتماعی» عنوان کتاب آموزشی دانشگاهی جدیدی است که توسط مصطفی محمودی (مدیر فرهنگی و رسانه ای، کارشناس هنری و مدرس دانشگاه) و ندا الماسیان طهرانی (کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و فریلنسر روابط عمومی و رسانه) نوشته شده و توسط نشر عنوان روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی نشر عنوان، ندا الماسیان طهرانی، یکی از مولفان کتاب مذکوردر خصوص کتاب «تغییرات فرهنگی و اجتماعی» گفت: یکی از چالش های اساسی در حوزه توسعه و نوسازی کشورمان در دهه های اخیر، روند نگران کننده و سریع تغییرات فرهنگی و اجتماعی است و پژوهش ها نشان می دهد باورها، ارزش ها و نگرش های ایرانیان در دهه های یاد شده به سرعت در حال تغییر بوده و سمت و سوی این تغییرات از سنتی و مذهبی به سمت عرفی و مدرن شدن رفته و شدت آن نیز در میان طبقه تحصیلکرده جامعه بیشتر بوده است.

این پژوهشگر عرصه رسانه و ارتباطات افزود: از سوی دیگر با توجه به عدم وجود کتاب آموزشی مطلوب در این حوزه که منطبق با سرفصل دروس مرتبط دانشگاهی باشد و بتواند به نیازهای علمی دانشجویان پاسخ دهد و برای عامه مردم نیز قابل درک باشد، مولفان را برآن داشت تا نسبت به تالیف و گردآوری این کتاب اقدام کنند و کتاب مذکور در مدت زمانی نزدیک به هشت ماه  و استفاده از ۶۶ منبع ایرانی و خارجی نوشته شد.

گفتنی است: در تالیف این کتاب جدیدترین سر فصل های آموزشی درس تغییرات فرهنگی و هنری  برای رشته های کاردانی و کارشناسی مد نظر قرار گرفته و کتاب مذکور می تواند به عنوان یک منبع آموزشی مناسب و کاربردی برای دانشجویان و سایر علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب «تغییرات فرهنگی و اجتماعی» در قطع وزیری و ۱۲۴ صفحه با بهای ۴۸هزار تومان توسط نشر عنوان به بازار کتاب ارائه شده است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 166418 و در روز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت 18:20:34
2024 copyright.