فیلم جدید اسکورسیزی پایان‌بخش جشنواره لندن

شصت و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم لندن با نمایش فیلم «مرد ایرلندی» جدیدترین ساخته «مارتین اسکورسیزی» در مراسم اختتامیه همراه خواهد بود.

به گزارش سینماسینما به نقل از ددلاین، فیلم «مرد ایرلندی» با بازی «رابرت دنیرو»، «آل پاچینو» و «جو پچی» و به عنوان جدیدترین همکاری «مارتین اسکورسیزی» با «استیو زالیان» فیلمنامه‌نویس «دار و دسته نیویورکی‌ها» اولین نمایش خارج از آمریکای خود را در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم لندن تجربه خواهد کرد.

«مارتین اسکورسیزی» درباره این فیلم می‌گوید: «مرد ایرلندی» پروژه سینمایی است که من و «دنیرو» سال‌ها پیش درباره آن صحبت کرده بودیم و می‌خواستیم آن را طوری بسازیم که باید ساخته می‌شد. این فیلمی است که همه می‌توانستیم در این برهه زمانی از زندگی‌مان در آن حضور داشته باشیم و از آوردن «مرد ایرلندی» به جشنواره لندن هیجان‌زده‌ایم.

این فیلم روایتگر یکی از مرموزترین و بزرگ‌ترین رازهای سر به مهر در تاریخ آمریکاست و به ماجرای ناپدید شدن «جیمی هوفا» رئیس اتحادیه کارگری آمریکا، کانال‌های مخفی جرایم سازمان‌یافته و ارتباط آن با سیاست‌های اصلی می‌پردازد.

«مرد ایرلندی» نهمین همکاری «اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» است، همچنین اولین تجربه همکاری این کارگردان سرشناس و «آل پاچینو» را نیز رقم زده است. «جو پشی» و «هروی کیتل» دو بازیگر قدیمی فیلم‌های اسکورسیزی نیز در این فیلم بازی کرده‌اند.

طبق اعلام پیشین، فیلم جدید «مارتین اسکورسیزی» در اولین نمایش جهانی خود در افتتاحیه پنجاه و ششمین جشنواره فیلم نیویورک روی پرده خواهد رفت. این فیلم که با هزینه ۱۶۰ میلیون دلاری ساخته شده یکی از امیدهای اصلی کمپانی نتفلیکس در جوایز اسکار ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.

شصت و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم لندن از تاریخ ۲ تا ۱۳ اکتبر (۱۰ تا ۲۱ مهرماه) برگزار می‌شود و «تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد» به کارگردانی «آرماندو یانوچی» در افتتاحیه این رویداد سینمایی به روی پرده می‌رود.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 118280 و در روز دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۱:۵۶
2024 copyright.