ثریا قاسمی در گفت‌و‌گو با سینماسینما/ اگر در جشنواره فجر فیلم هم داشته باشم، در این رویداد حاضر نخواهم شد

سینماسینما، علی پاکزاد – ثریا قاسمی بازیگر مطرح سینما گفت: «اگر فیلم هم برای جشنواره فجر داشته باشم باز هم در این مراسم حضور نخواهم داشت. البته فیلمی برای جشنواره ندارم و تا این زمان پیشنهادی برای حضور در فیلمی که در جشنواره به نمایش گذاشته شود نداشتم، اما به هر حال در جشنواره حضور پیدا نمی کنم.»

به گزارش سینماسینما، فیلم «خانه کاغذی» ساخته مهدی صباغ زاده بعد از کش و قوس های فراوان و بعد مدت قابل توجهی مجوز اکران عمومی را دریافت کرد ؛ و اکنون این فیلم در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است. ثریا قاسمی نیز در این فیلم هنر نمایی می کند و حضور قابل توجهی دارد»

ثریا قاسمی بازیگر مطرح سینما درباره حضور در فیلم «خانه کاغذی گفت:« مایل بودم که در اکران خصوصی این فیلم حضور پیدا کنم. اما به دلیل اینکه تهران نبودم نتوانستم در این مراسم حاضر شوم. قبل از  بازی در فیلم «خانه کاغذی» نیز با آقای صباغ زاده همکاری داشتم و تجربه کار با او را دارم. این فیلم باید زودتر از این زمان اکران می شد، اما متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت. اما امیدوارم که مردم این فیلم را دوست داشته باشند.»

او ادامه داد: «البته معتقدم دیگر حضور ستاره ها و فعالیت های رسانه ها در بازتاب خبر های یک فیلم تاثیر چندانی روی فروش آن نخواهد داشت. فیلمی که قصه داشته باشد و مردم با آن موضوع خاص ارتباط خوبی برقرار کنند. قطعا فروش خوبی خواهد داشت. راستش من خودم هنوز «خانه کاغذی» را ندیده ام و نمی توانم بگویم مردم باید این فیلم را دوست داشته باشند و برای دیدن آن حضور پیدا کنند. بلکه عقیده دارم موضوع و داستان فیلم حساس است و می تواند مردم را برای دیدن و لذت از آن ترغیب کند، شاید بسیاری از این مسائل در زندگی مردم نیز رخ داده باشد.»

بازیگر فیلم «خانه کاغذی» درباره جشنواره سی و ششم گفت: «اگر فیلم هم برای جشنواره فجر داشته باشم باز هم در این مراسم حضور نخواهم داشت. البته فیلمی برای جشنواره ندارم و تا این زمان پیشنهادی برای حضور در فیلمی که در جشنواره به نمایش گذاشته خواهد شد نداشتم. به هر حال در جشنواره حضور پیدا نمی کنم.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 75252 و در روز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹:۵۷
2024 copyright.