پیمان یزدانیان در گفت‌وگو با سینماسینما/ موسیقی و داستان «خوک» در یک مسیر هستند

سینماسینما، علی پاکزاد – پیمان یزدانیان آهنگساز مطرح سینما گفت: «نگاه من در موسیقی با نگاه مانی حقیقی در فیلم یکسان است و موازی حرکت می‌کنند. موسیقی این فیلم زیر پوستی است گاهی شما به وضوح آن را حس می‌کنید و گاهی نیز متوجه نواختن مو سیقی نمی‌شوید. هماهنگی کارگردان و آهنگساز در یک فیلم بسیار مهم است.»

به گزارش سینماسینما، پیمان یزدانیان آهنگساز فیلم «خوک» مانی حقیقی است. او معتقد است که همراهی و همفکری آهنگساز و کارگردان از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

پیمان یزدانیان آهگنساز درباره همکاری با مانی حقیقی گفت: «فیلم سینمایی «خوک» دومین همکاری من با مانی حقیقی است. اولین همکاری ما در فیلم «کارگران مشغول کارند» شکل گرفت. کار کردن با حقیقی را دوست دارم و فیلم های او را می پسندم. سوژه فیلم «خوک» برایم جالب بود. نوع نگاه کارگردان در این فیلم جالب بود.»

او ادامه داد: «فیلم «خوک» در جشنواره برلین به خوبی دیده شد. به خوبی دیدیم که برای سینمای ایران تا چه حد احترام قائل هستند که این موضوع خیلی مهم است. نگاه و داستان فیلم «خوک» متفاوت بود. بازخوردهای خوبی را از برلین دریافت کردیم.»

یزدانی درباره موسیقی فیلم «خوک» گفت: «نگاه من در موسیقی با نگاه مانی در فیلم یکسان است و موازی حرکت می‌کنند. موسیقی این فیلم زیر پوستی است گاهی شما به وضوح آن را حس می کنید و گاهی نیز متوجه نواختن موسیقی نمی‌شوید. هماهنگی کارگردان و آهنگساز در یک فیلم بسیار مهم است که فکر می‌کنم من و مانی به این درک متقابل رسیدیم.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 86358 و در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۹:۴۸
2024 copyright.