اختصاصی سینماسینما/ روایت کامبوزیا پرتویی از بازی نیکی کریمی تا منتفی شدن حضور بهروز وثوقی در «کامیون»

سینماسینما،علی پاکزاد _ کامبوزیا پرتویی کارگردان سینما گفت: «فیلم «کامیون» بعد از نمایش در جشنواره فجر، برای اکران عمومی تغییراتی خواهد کرد. احتمالا این فیلم در تدوین های جدید دچار تغییراتی خواهد شد. متاسفانه در زیر نویس هایی که در جشنواره نمایش داده شد اشتباهاتی صورت گرفته بود که قطعا این مشکلات در اکران عمومی درست خواهد شد.»

به گزارش سینماسینما، کامبوزیا پرتویی بعد از دوازده سال توانست فیلم «کامیون» را بسازد و در جشنواره سی و ششم نمایش دهد. این فیلم جایزه سیمرغ بهترین فیلمنامه را از جشنواره سی و ششم دریافت کرد.

کامبوزیا پرتویی کارگردان فیلم «کامیون» درباره این فیلم گفت: «فیلم «کامیون» بعد از اینکه در جشنواره فجر نمایش داده شد. برای اکران عمومی تغییراتی خواهد کرد. احتمالا این فیلم در تدوین های جدید دچار تغییراتی خواهد شد. متاسفانه در زیر نویس هایی که در جشنواره نمایش داده شد اشتباهاتی صورت گرفته که قطعا این مشکلات در اکران عمومی درست خواهد شد.»

او ادامه داد: «به هر حال نیکی کریمی نیز یکی از انتخاب های ما برای بازی در این فیلم بود. اهمیتی ندارد که بسیاری می گویند که حضور بازیگر خاصی در این فیلم بی معنی بوده است یا بازی خوبی را از خود نشان نداده است.»

پرتویی درباره صحنه هایی از فیلم «کامیون» گفت: «صحنه هایی از فیلم بودند که الگوی آنها از حملات و اتفاقاتی که طالبان و داعش به وجود می آورند بود. این فیلم متاسفانه هیچ وقت مورد حمایت قرار نگرفت و در زمان آقای شمقدری دچار مشکلات زیادی شد.در دوره جواد شمقدری بسیاری از دوستان بودند که اجازه کار و خلاقیت را از سینماگران می ربودند.»

پرتویی درباره جشنواره فجر و کسب سیمرغ بهترین فیلمنامه گفت: «جالب است این فیلمنامه در گذشته رد شده بود و اصلا پذیرفته نشده بود اما در جشنواره سی و ششم شرکت کرد و جایزه برد. این هم از آن اتفاقاتی است در نوع خود جالب بود»

پرتویی در انتها درباره اکران عمومی این فیلم گفت: «فعلا که زمان اکران مشخص نیست. جالب است یک دوستی به ما گفته بود که مجوز حضور بهروز وثوقی را در این فیلم می گیرد. اما بعد از گذشت چنذ روز اعلام کرد که این امکان وجود ندارد.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 82335 و در روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۰:۴۰
2024 copyright.