یکتاناصر در گفت‌وگو باسینماسینما/با حساسیت بیشتری درفیلم‌های هادی بازی می‌کنم

کارگر ساده نیازمندیم، یکتا ناصرسینماسینما، علی پاکزاد – یکتا ناصر بازیگر فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» با اشاره به اینکه برای بازی در فیلم های منوچهر هادی وسواس بیشتری دارم تاکید کرد هم او و هم منوچهر هادی به سینما کاملا حرفه‌ای نگاه می‌کنند.

به گزارش سینماسینما ، بعد از ازدواج و صاحب فرزند شدن یکتا ناصر شاید تصور می‌شد فعالیت او در سینما کمرنگ شود، اما این اتفاق نیفتاد و ناصر به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینما و تئاتر تبدیل شد. در حال حاضر فیلم‌های «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی و «فصل نرگس » به کارگردانی نگار آذربایجانی با بازی او روی پرده است. این بهانه‌ای است برای گفت‌وگویی کوتاه با ناصر.

یکتا ناصر بازیگر فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» درباره بازی در این فیلم گفت: «با توجه به تعدد بازیگران در این فیلم شاید نقش من آن قدر که باید پررنگ نبود. مطمئن بودم منوچهر هادی با توجه به فیلمنامه فیلم این توانایی را دارد که در اجرا هم به خوبی از بازیگران از جمله من بازی بگیرد. عموما مایل هستم که در نقش‌های مختلف خودم را محک بزنم در این فیلم هم فکر می کنم این اتفاق افتاد. تا به امروز نقشی را بازی نکرده بودم که دختر بزرگ دم بخت داشته باشم و مادر سه فرزند لقب بگیرم. به همین دلیل برایم جالب بود. نقشم در این فیلم شباهتی به نقش های دیگر من نداشت.»

او که همسر منوچهر هادی است، گفت: «خوشبختانه قبل از اینکه با منوچهر هادی آشنا شوم در فضای حرفه ای سینما با هم کار می کردیم. رابطه و آشنایی اخیر به ما بیش از پیش کمک کرد.به هر حال جدا از اینکه ما رابطه شخصی داریم، کاملا به موضوع فیلم و بازی حرفه ای نگاه می کنیم؛ در دنیا نیز این موضوع کاملا وجود دارد. زیرا کارگردانان از بازیگرانی که حرفه ای هستند و از کار آنها رضایت دارند عموما استفاده می کنند. اما شاید مردم عادی و کسانی که سینما را به صورت حرفه ای دنبال نمی کنند این سو تفاهم به وجود می آید که هادی از همسرش و به واسطه رابطه ای که دارند استفاده می کند. منوچهر به حدی به کارش اهمیت می دهد که اگر زمانی حس کند که من برای سریال یا فیلم مورد نظری که می سازد به درد نخورم قطعا استفاده نمی کند. هیچ وقت خودم را به کاری تحمیل نمی کنم. زیرا نتیجه کار برایم اهمیت زیادی دارد.اتفاقا به همین دلیل که منوچهر هادی همسر من است برای بازی در فیلم های او سخت گیرتر هم هستم.»

یکتا ناصر درباره تحولات به وجود آمده بعد ازدواجش گفت: «از وقتی که دخترم را باردار بودم یک سال کار نکردم.بعد از اینکه فرزندم به دنیا آمد اولین کاری که پذیرفتم با خود منوچهر هادی بود. زیرا شرایط روحی و جسمی من را بیش از هر کس دیگری قبول داشت. البته پیشنهادات دیگری هم دارم. دلیل این پیشنهادات هم به نوعی شبکه های اجتماعی هستند. به شخصه علاقه خاصی به فضای مجازی ندارم. به نوعی به اجبار در این شبکه ها حضور پیدا می کنم که این هم کاملا یک انتخاب شخصی است. حضور در فضای مجازی نیز نیاز به فرهنگ مناسب دارد. دغدغه فضای مجازی را ندارم. این شبکه ها به نوعی افراد به خود جذب می کند حتی اگر تمایلی برای حضور نداشته باشید. سعی می کنم آلوده فضای مجازی نشوم.»

بازیگر فیلم «فصل نرگس » درباره بازی در این فیلم توضیح داد: «فیلم قبلی خانم آذربایجانی به نام آینه های روبرو را دیده بودم. به نظرم این فیلم ایده جسورانه ای داشت. زمانی که «فصل نرگس» را به من پیشنهاد دادند. دیدم که هم تهیه کننده و هم کارگردان بسیار حرفه‌ای هستند و با توجه به اینکه با یک فیلم کاملا زنانه در ارتباط خواهم بود. نقشی به من در این فیلم پیشنهاد داده بودند که برایم جدید بود. بازی در این نقش هم چیزهای جدیدی برای من داشت. فضای کار بسیار مطلوب بود. قبل از شروع و اتمام فیلم حس خوبی داشتم.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 61793 و در روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲:۰۲
2024 copyright.