سینماسینما، علی پاکزاد – ساناز بیان کارگردان تئاتر گفت: «نمایش «آبی مایل به صورتی» یک درام اجتماعی است و علاقه ویژهای به کار در حوزه اجتماعی دارم.»
به گزارش سینماسینما، ساناز بیان از هفته اول آذر ماه نمایش «آبی مایل به صورتی» را به روی صحنه میبرد. این نمایش یک درام اجتماعی است. بیان قبل از این نیز نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» را روی صحنه برده بود.
نویسنده و کارگردان نمایش «آبی مایل به صورتی» درباره این اثر گفت: «این نمایش روایتی از مسائل روز اجتماع است. حمیدرضا آذزنگ و نسیم ادبی در این نمایش حضور دارند. البته بازیگران دیگری نیز در این نمایش حضور خواهند داشت. ما نزدیک به سه ماه برای این اجرا تمرین داشتیم. هفته اول آذر ماه نمایش ما در تماشاخانه پالیز روی صحنه خواهد رفت.»
او ادامه داد: «اینکه نمایشنامه نوشته خودم بود مهمترین نکتهای برایم بود. سالها روی آن پزوهش شده است. نزدیک به چهار سال روی این متن کار شده است. تمام بنیانهای این کار را خودمان خلق کردهایم. نزدیک به یک ماه در سالن نمایش پالیز نمایش خواهیم داشت. البته به شخصه به تئاترهای اجتماعی و مستند علاقه ویژهای دارم؛ در آثار قبلی هم سعی را بر این داشتم که در این فضا حرکت کنم.»
بیان درباره نمایش «آبی مایل به صورتی» گفت: «البته این اثر مستند نیست و یک درام اجتماعی است که قصهگو است. بازیگران خوبی در این نمایش حضور دارند. امیدوارم آن پیامی که مد نظر داریم در این نمایش به خوبی دیده شود و مردم هم آن را ببینند.»

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تجمع اهالی تئاتر برای پیگیری مطالباتشان مقابل مجلس
- روبر حسین، بازیگر و کارگردان فرانسوی در گذشت
- آوازخوانی علی نصیریان در تله تئاتر سیاه
- فراز و فرودهای تئاتر واقعیت مجازی/ قدم زدن کنار شخصیتهای شکسپیر
- ناصر ایزدفر، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر درگذشت
- بهزاد فراهانی از مهدی فتحی میگوید/ هیچ بازیگری به قدر او به مردم نزدیک نبود
- گفتوگو با کیتی میچل، کارگردان و بن ویشاو، بازیگر تئاتر بریتانیایی/ باید نسخههای جدید اجرای تئاتر را بپذیریم
- مسعود ترابی خبر داد/ اولین تئاتر سریالی، در دست تولید
- نمایش «نیمکت» برای اجرا آماده میشود/ روایت زنی که ۴۵ دقیقه دیگر خواهد مُرد
- علی رفیعی از پرویز پورحسینی نوشت/ تکیه بر دیوار، از غم نشستم، تنها و گریستم
- گلایه قطبالدین صادقی از بودجه ناچیز تئاتر/ تماشاخانه «شانو» تعطیل شد
- انتقادات رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر درباره وضعیت بودجه در تئاتر/ گوش شنوایی وجود ندارد
- آیا رابطهای میان تعزیه و دراماتوژی اجرا وجود دارد؟/ اهمیت شناخت ساختار دراماتیک تعزیه
- اعلام زمان معرفی نامزدهای جوایز تونی ۲۰۲۰
- نصرت الله وحدت درگذشت
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- کاناپه در کمد، روزهای ابدی روی آنتن
- کجا بروم با اسبی که جایی نمی رود؟!/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- پوستر فیلم خانه ماهرخ منتشر شد/ ماجرای سوختن یک بازیگر
- گزارش تصویری از فیلم «روزی روزگاری آبادان»
- اکبر عبدی در «نون خ۳» حضور ندارد/ حضور یک کاراکتر کرونایی در سریال
- گزارش فروش گیشههای آمریکا/ لیام نیسن گیشه را از «زن شگفت انگیز» گرفت
- «لاکپشت و حلزون» به جشنواره فیلم فجر نرسید
- روایت تصویری از روز خونین تاریخ آمریکا در «به اضافه مستند»
- «روزی روزگاری آبادان» آماده نمایش در جشنواره فیلم فجر شد
- ولگردی که رستگار میشود/ نگاهی به فیلم «بارانداز»
- نایب رئیس مجلس: رئیس صداوسیما در اسرع وقت اهانت به قوم کرد را مورد رسیدگی قرار دهد
- آقازادهها و حافظه جمعی/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- پوستر «سه روز و سه قتل» رونمایی شد
- سینماسینما/ ژاک برال کارگردان ایرانی-فرانسوی درگذشت
- سکانس طلایی/ ابله
- برشهای کوتاه/ چگونه استانیسلاوسکی حرفه بازیگری را دگرگون کرد
- معرفی برندگان جوایز فیلم مستند «ایدا»/ جایزه بهترین مستند برای فیلمی به تهیهکنندگی اوباما
- سیری در «روح»/ Soul به روایت تصویر
- «سیاه باز» برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده میشود
- رهاش کن بره رئیس/ نگاهی به «یک دور دیگر»
- شایعهها درست نیست/ تام کروز برای کنترل کرونا ربات نخریده است
- فرهادیگرایی ِ افراطی؛ گمراهی در تقلید یا چگونه فیلمهای تلخِ آزاردهنده میسازیم!
- گفتوگو با افسر اسدی/ از جشنواره هشتم تنها یک سیمرغ برایم به یادگار ماند
- مهلت ارسال آثار به جشنواره هنر زنده است تمدید شد
- پادشاهی فرم
- داوران بخش مسابقه ملی جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند
- مریم سعیدپور برنده جایزه طلایی مسابقه عکس میهودو شد
- میخوام دیده بشم، به هر قیمتی
- «سرزمین آوارهها» همزمان بهصورت پردهای و آنلاین اکران میشود
- کوتاه درباره بازی با حلقه زمانی/ اگر مرگی در کار نبود