اختصاصی/ گزارش تصویری از مراسم نکوداشت پرستویی در کانادا

مراسم نکوداشت پرویز پرستویی چند روز قبل در شهر ونکوور کانادا برگزار شد. در این برنامه نامه ی خوش آمد گویی رسمی دولت کانادا  به افتخار حضور این بازیگر بزرگ قرائت شد.

به گزارش سینماسینما، پژمان هادوی مدیر اجرایی شرکت آریا پرسیس اعلام کرد که  در سالن بزرگ  سنتیال تیاتر شهر ونکوور مراسم نکوداشت پرویز پرستویی  با استقبال بی نظیر هموطنان برگزار شد .

تعداد زیادی از علاقمندان این بازیگر محبوب  به دلیل پر شدن کلیه ی ظرفیتهای سالن بیرون در ماندند و نتوانستند در مراسم شرکت کنند، اما منتظر ماندند تا پس از اتمام مراسم دقایقی را به گفتگو با آقای پرستویی بگذرانند .
در ابتدای این برنامه و با پخش  کلیپ ای ایران مربوط به جشن سینمای ایران  شور و هیجان بسیاری ایجاد شد و حاضرین غیر ایرانی نیز  به شدت تحت تاثیر این فضا قرار گرفتند.

فرشاد جمالی خواننده ی سنتی  و گروهش قطعاتی را به صورت زنده اجرا کردند و به میمنت حضور محمد رضا شجریان در وطن ، تصنیف مرغ سحر ، با همراهی جمعیت حاضر در سالن اجرا شد . خانم آزیتا موگویی مدیر عامل شرکت آریا پرسیس نیز با حضور بر روی سن به عنوان یک عضو خانه ی سینمای ایران روز ملی سینما را تبریک گفت ،  پرویز پرستویی را  به عنوان یک هنرمند تاثیرگذار و با صراحت ستایش کرد و از حضار به خاطر استقبال بی نظیرشان تشکر کرد.
حضور چشمگیر ایرانیان  از سنین مختلف و همچنین حضور  غیر ایرانیان در این مراسم از نکات بارز آن بود. عکسهای کامل مراسم را در ادامه مشاهده می‌کنید.

همچنین پیامی از طرف نخست وزیر استان بریتیش کلمبیا به پرویز پرستویی خوانده شد که متن آن را در ادامه می خوانید:

به عنوان نخست وزیر استان بریتیش کلمبیا بسیار خرسندم که به شما بابت حضور در سالن سنتننیال نورت ونکوور برای برگزاری مراسم بزرگداشت و قدردانی‌ از حضور چشمگیر شما در نقشهای متنوع در ژأنر‌های مختلف در  سینمای ایران خیر مقدم بگویم.

ما بسیار مفتخریم که بازیگر پر سابقه‌ای همچون شما در استان زیبای ما حضور بهم رسانیده و من شک ندارم که شما با استقبال بسیار گرمی‌ مواجه خواهید شد.میدانم که شما از حضور در کنار کسانی‌ که با دستاوردهای هنری شما آشنا هستند و آنهایی که به یمن این مراسم با کار شما آشنا خواهند شد، لذت خواهید برد.

از شما برای آمدن به استان بریتیش کلمبیا تشکر می‌کنم و امیدوارم که اوقات بسیار لذتبخش و پر ثمری داشته باشید.

ارادتمند،

کریستی کلارک

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 27696 و در روز شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۴:۲۴
2024 copyright.