توضیح رامبد جوان درباره سیگار کشیدن مهران مدیری

  رامبد جوان:  نمی خواستم به سیگار کشیدن مهران مدیری  «تیکه » بندازم

حرف های رامبد جوان درباره مهران مدیری در برنامه خندوانه شب گذشته که میزبان کیمیا علیزاده قهرمان مسابقات تکواندوی المپیک بود برایش دردسر ساز شد.

 به گزارش سینماسینما، در بخشی از این برنامه، رامبد جوان از کیمیا علیزاده پرسید که آیا تا بحال عادت بدی داشته که آنرا کنار گذاشته باشد؟ که قهرمان تکواندوی کشورمان پاسخش منفی بود.

در ادامه رامبد جوان با صدای بلند اعلام کرد که سیگار می کشیده و آنرا ترک کرده و این ترک کردن سیگار را به عنوان کنار گذاشتن یک عادت بد عنوان کرد. وی در ادامه تاکید کرد که همیشه از ترک سیگار در زندگی اش به عنوان یک افتخار یاد می کند.
برخی رسانه ها این اظهارات رامبد جوان را متلکی به مهران مدیری مجری برنامه دورهمی که رقیبش در شبکه نسیم است  قلمداد کردند.

 

 

مهران مدیری در حین برگزاری  نشست خبری  فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» که جمعه گذشته برگزار شد جلوی خبرنگاران سیگار کشید.

 

رامبد جوان با انتشار عکسی از مهران مدیری در رابطه با حرفهایش در اینستاگرام نوشت:

سلام رفقا.
عزیزان چندین وقته که براتون چیزى ننوشتم.

١-خدایا مارو غنى تر و عمیق تر و مدبرتر کن. تعدادى از شما عزیزان دلتون جنگ مى خواد تماشا کنین. دلتون مى خواد آدماى محبوبتون مثل گلادیاتورها بیفتن به جون هم و شما فریاد بزنین: آره بکشش!!!

باید این توضیح رو یه بار براى همیشه بدم که من به این دنیا نیومدم که با چیزاى خوب بجنگم به دنیا نیومدم که مهربونى و خنده رو خراب کنم.

یه دور من و عادل رو در برابر هم قرار دادن و این رقابت شوخ طبعانه با حمایتهاى زشت داشت تبدیل مى شد به یک جنگ. در صورتى که من و عادل رفیقاى قدیمى هستیم و هردومون از موفقیت هم لذت مى بریم.

حالا هم مهران عزیزم که براى من و هممون بسیار محترم و عزیزه. اگر کمى گفتگوها و مصاحبه هاى من. از ١۵ سال پیش تا الان بررسى کنین مى بینین که همیشه ازش به عنوان”نابغه ى تلویزیون” یاد کردم.

ترک سیگارم برام خیلى مهمه و دلم مى خواست به همه اعلام کنم. اما تا دیروز هیچ چیز راجع به سیگار کشیدن مهران عزیزم نمى دونستم. بدیهیه که ساده لوحانه ترین فکر اینه که من بخوام به کسى تیکه بندازم یا حسودى کنم. اونم به مهران عزیز دل هممون.
سعى نکنین آدمایى که دارن براتون کارى مى کنن رو در برابر هم قرار بدین. بى نتیجه است.

٢- دوستتون دارم حتى اگه بعضى وقتها مثل بچه هاى دوساله فکر کنین.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 25647 و در روز سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۵:۱۵
2024 copyright.