خداحافظی رضا رشیدپور از فضای مجازی

واکنش تند کاربران شبکه‌های مجازی پس از شوخی رشید‌پور درباره تغییر عکس حساب‌های کاربری به پرچم ایران این مجری را مجبور به ترک فضای مجازی کرد.

 رشیدپور گفته بود که اگر تصویر حساب کاربری تلگرام خود را به پرچم ایران تغییر ندهید حسابتان مسدود خواهد شد. البته این اقدام رشیدپور با واکنش بسیار بدی روبه‌رو شد، طوری که این مجری را به سمت خداحافظی از فضای مجازی سوق داد.

رشیدپور این عکس را منتشر کرد و در شرح آن نوشت : «نیمه شب است و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی کنم و این خیلی بد است . یعنی دیگر به فحش و پرخاش و رفتارهای تند عادت کرده ایم . یک شوخی بسیار ساده را برخی به کجاها ربط می دهند! واقعا شرم می کنم . دوربین مخفی های خارجی را دیده اید ؟ چقدر راحت لبخند می زنند و به هم احترام می گذارند. عجب … همه ی تلویزیون‌های معروف دنیا از سی ان ان تا بی بی سی و غیره این شوخی ها را با شدت بیشتر انجام می دهند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد . فقط لبخند زدن و کمی دور شدن از فضای خشک و جدی را به‌هم یادآوری می کنند .

هم وطن عزیزم . پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده‌ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش‌های کثیف را می نویسی . واقعا با این شوخی چه آسیبی به تو رسید ؟ دقیقا چه صدمه ای وارد شد ؟ اما من از خواندن این همه بی مبالاتی و بی حرمتی کم کم ناامید می شوم و مثل خیلی از رفقای دیگر تصمیم می گیرم که از فضای مجازی خداحافظی کنم . آنها ظاهرا عاقل تر از من بودند. شرمسارم»

photo_2016-04-01_13-09-39

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 14110 و در روز جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۶:۰۴
2024 copyright.