واکنش اینستاگرامی هنرمندان به دومین اسکار فرهادی/ از رضا میرکریمی تا لیلا حاتمی

بعد از آنکه فرهادی دومین اسکارش را با فیلم «فروشنده» به دست آورد، هنرمندان زیادی ابراز شعف و خوشحالی کردند و تبریک گفتند.

به گزارش سینماسینما، علی عمرانی نوشت:

با فرهادی جهان بهتری خواهیم داشت
تبریک به ایران و جهان

اصغر فرهادی

کاوه سجادی نوشت:

به صحنه ای که به آن اطمینان قلبی نداری شک کن و پافشاری کن تا به دست آری لحظه ناب را
روبر برسون
تبریک به اصغر فرهادی بزرگ که لحظات ناب را خلق کرد

اصغر فرهادی

محسن کیایی نوشت:

تبریک به آقای فرهادی .
میخوام برم تو صفحه اش فحش بنویسم .دیگه شورش و در آورده انقدر موفقه .

اصغر فرهادی، فروشنده

رضا میرکریمی نوشت:

از خواب بیدار می شوی و از اینکه
دوباره روزت را با خبری از تحقیر ، تنفر و تبعیض شروع نمی کنی خوشحالی ! بله امروز نوبت هنرنمایی فرهنگ اصیل و تمدن بزرگ ایران است ، روز برتری بلامنازع دیپلماسی فرهنگی در پاسخ به سیاست ورزان حسود و متکبر ، نفسی عمیق میکشی و از صمیم قلب میگویی:
صبح بخیر « ایران »
و سلام و درود به اصغر فرهادی و سینمای بلند آوازه ی میهن عزیز

۱۶۷۸۹۷۶۰_۹۲۹۳۸۱۳۵۳۸۳۱۸۰۹_۱۷۱۴۵۱۸۱۳۱۰۱۳۰۵۸۵۶۰_n

لیلا حاتمی نوشت:

تبریک به اصغر فرهادی عزیز برای موفقیت فروشنده در اسکار ۲۰۱۷

الهام حمیدی نوشت:

حالا دیگر سینما هم دیپلماتی تاریخ ساز دارد
حس و حال اینکه شما مردمی که بهترین های دنیا لیاقت و حقتون هست خوشحال باشین وصف ناشدنیه ، اما ضمن تبریک برای کسب دومین بار جایزه اسکار به جناب اقای فرهادی ، باید به مردم ایران تبریک گفت که در هر زمینه و موضوعی اینقدر قهرمان پرور و پر استعداد هستند که هر وقت رهبران سیاسی جهان حرف زور بزنند ایرانی ها به هر مدلی با ظلم و زور مقابله می کنند ، اقای فرهادی جایزه هاتون تا سه نشه بازی نشه اما درود بر شرف و غیرتتان که از ایران و ایرانی همچون یه سرباز وطن و یک دیپلمات مجرب جنگیدی و دغاع کردید ، حالا تاریخ سینما هم به دیپلمات خود خواهد بالید تبریک ، غرور و خوشحالی برای فیلم فروشنده و عوامل آن بعنوان انتخاب بهترین فیلم خارجی زبان ۲۰۱۷

اصغر فرهادی

رضا کیانیان نوشت:

سینمای ایران معادلات جهان را به هم می ریزد!

تبریک به اصغر فرهادی…

تبریک به #سینمای_ایران
تبریک به مردم ایران . .
انوشه انصاری که به نمایندگی از اصغر فرهادی در مراسم اسکار حضور یافته بود با دریافت جایزه به نقل از فرهادی فرمان مهاجرتی ترامپ را محکوم کرد و گفت برای احترام به مردم کشورم در مراسم اسکار شرکت نکردم.
Untitled

نعیمه نظام دوست نوشت:

تبریک ،تبریک ،تبریک به ایران و ایرانی .هنرمند بزرگ جناب آقای #اصغر#فرهادی نامتان و وجودتان و داشتن شما بزرگوار برای ما افتخار است ،شما نام ایران و هر ایرانی را در جهان زنده کردی ،خدارو‌شکر میکنم که سیاست غلط هم نمیتونه اسم و هنر یه هنرمند رو از بین ببره ،حتی اگه درهای کشوری رو ،روی مردمی ببندند و شما ثابت کردی جایگاه هنر و‌سیاست از هم جداست و برای هنرمند بودن فقط باید عاشق بود .عشق و هنر دلهای همه هنرمندان و مردم جهان رو به هم وصل میکنه حتی اگه فرسنگها از هم دور باشند .تبریک ،خدا قوت و دمتون گرم و دلتون شاد که دل همه رو شاد کردین .ما سجده شکر به جا میاریم .
اصغر فرهادی

لاله اسکندری نوشت:

تبریک به آقای فرهادی عزیز و همه عوامل خوب فیلم فروشنده ومردم دوستداشتنی ایران… تقسیم‌بندی جهان به ما و دشمنان ما توسط سیاستمداران افراطی باعث ترس می‌شود؛ ترسی که توجیهی‌ است دروغین برای خشونت‌ها و جنگ‌ها؛ جنگ‌هایی که مانع بزرگی بوده‌اند برای رسیدن به دموکراسی و رعایت حقوق بشر در کشورهایی که مورد تهاجم واقع شده‌اند.

سینماگران می‌توانند با چرخش دوربین‌هایشان به مشترکات انسانی، کلیشه‌هایی که از ملیت‌ها و ادیان مختلف ساخته شده است را بشکنند و زمینه‌ همدلی و به دنبال آن همبستگی مردمان جهان را فراهم کنند. همدلی چیزی‌ است که ما امروز بیشتر از هر زمان به آن نیازمندیم. (بخشی از بیانیه آقای فرهادی)

اصغر فرهادی

ماه چهره خلیلی نوشت:

چه حس قشنگی‌. چه افتخاری و چه سخنرانی زیبایی. این لحظه ها هیچ وقت از یاد تاریخ نخواهند رفت.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 47101 و در روز دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱:۳۷
2024 copyright.