واکنش مهراب قاسم‌خانی به ماجرای افشای فیش‌های حقوقی

مهراب قاسم‌خانی درباره فیش‌های حقوقی منتشر شده، مطلبی منتشر کرد و از نقش رسانه‌های اجتماعی در واکنش‌ها به این موضوع گفت.به گزارش سینماسینما، قاسم‌خانی در این باره در اینستاگرام نوشت: «این که یهو همه دارن از فیشاى حقوقى حرف میزنن و میخوان با حقوقهاى نجومى مبارزه کنن معنیش اینه که قبلش هیشکى خبر نداشت از این چیزا؟ مگه اینا حقوق رسمى نبودن؟ خب فیش داشتن. یعنى یه کسایى داشتن میدادن این حقوقا رو، یه کسایى داشتن ثبت میکردن، یه کسایى نظارت میکردن… حتماً لازم بود دو تا عکس تو تلگرام در بره تا همه یاد مبارزه بیفتن؟ اون وقت چرا بعضى ها گیر میدن که باید تلگرام جلوش گرفته بشه؟ اصلاً بد نیست براى نظارت به همه چى یه تلگرام بذارن. معلومه کاراییش از خیلیا بهتره. حقوق هم لازم نداره»

او در ادامه به موضوع کشته‌شدن محیط‌ بان‌ها هم اشاره کرد: «پ.ن اول: اصولاً هیشکى هیچ کارى نمیکنه مگه این که تو تلگرام در بره. مثل ماجراى همین محیط بان ها. میدونستین تا قبل از فوت این سه مرحوم اخیر، صد و شونزده تا محیط بان دیگه به همین شکل جونشون رو از دست داده بودن؟ منتها اون موقع تلگرام نبود ارزش رسیدگى جدى نداشت

پ.ن دوم: از دوستان خواهش میکنم که جورى کار کنن که انگار یه تلگرام داره همیشه از بالا به کاراشون نظارت میکنه چون انگار دیگه جواب نمیده اگه بگى خدا داره به اعمالشون نظارت میکنه»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 19145 و در روز چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۹:۲۳
2024 copyright.