به گزارش سینماسینما به نقل از مشاور رسانه ای این پروژه، بیش از ١۶٠ هنرمند در حوزه های مختلف در تدارک آماده سازی نمایش موزیکال الیور توئیست هستند.

بیش از ۶ ماه از پیش تولید و آماده سازی نمایش موزیکال الیورتوئیست مَی گذرد و بخش های مختلف آخرین روزهای کاری خود را سپری مَی کنند.

١٠٠ بازیگر کودک تا بزرگسال در بخش های حرکتی

۵۴ بازیگر نوجوان ایفاگر نقش های کودکان نوانخانه  الیور توئیست و ۴۶ بازیگر تاتر که در دوره های آموزشی فشرده توسط علی براتی طراح حرکت در تابستان گذشته در بخش های حرکتی مهارت لازم پیدا کرده اند در صحنه های مختلف ایفای نقش مَی کنند.

هادی قضات و ٢٠ قطعه آوازی

٢٠ قطعه آوازی حاصل ماهها تمرین و تلاش گروه آوازی با همراهی گروه فرم و حرکت، نمایش موزیکال الیور توئیست را روایت مَی کنند.

بردیا کیارس و رهبری گروه ۶٠ نفره ارکستر و کر

بیش از ۴٠ نوازنده سازهای بادی و کوبه ای ارکستر بادی کارا با همراهی ٢٠ خواننده کر قطعات آوازی الیور توئیست اثر لیونل بارت را به رهبری بردیا کیارس  اجرا می کنند

هم آوایی هنرمندان تئاتر و سینما

آتیلا پسیانی، مهناز افشار، هوتن شکیبا، سعید چنگیزیان، داریوش موفق، امیرکاوه آهنین جان و نوید محمدزاده  عهده دار نقش های اصلی نمایش موزیکال الیور توئیست تمرینات پایانی خود را ادامه مَی دهند.

صحنه آرائی و نورپردازی متفاوت الیور توئیست

٧ صحنه نمایشی در ابعاد مختلف و گسترده با طراحی صحنه سهیل دانش اشراقی به عنوان مدیر هنری برای استفاده از تمامی ظرفیت های فنی و ماشینری تالار وحدت ساخته و پرداخته می شوند.

همچنین مرتضی نجفی به عنوان طراح نور  تجربه نوینی در عرصه نورپردازی را به نمایش خواهد گذاشت.

طراحی و آماده سازی بیش از ۶۵۰  لباس و اکسسوار

شیما میرحمیدی طراح لباس و اکسسوار با گروه همکاران و دستیارانش در تدارک بیش از ٣۶٠ قطعه لباس و اکسسوار برای اجرا نمایش موزیکال الیور توئیست هستند.

چهره پردازی متفاوت سارا اسکندری

شاید بتوان گفت طراحی چهره پردازی پیش از ١۵ شخصیت محوری و ٧۵ نقش فرعی نمایش موزیکال الیور توئیست توسط سارا اسکندری از تجربه های متفاوت او در عرصه تئاتر بشمار مَی آید.

گروه رسانه،تبلیغات و روابط عمومی

لیلا افشار، سارا حدادی، علیرضا و فرید حسینی، مریم ضمیریان و الهام اعلاء رحیمی  مسئولیت اطلاع رسانی و انعکاس این پروژه را بر عهده دارند

نمایش موزیکال الیور توئیست به کارگردانی حسین پارسایی و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری  حریر هنر شرق از  اول آذر ماه ساعت ١٨ در تالار وحدت به صحنه خواهد رفت.

میثم احمدی به عنوان مجری طرح و محمد قدس به عنوان مدیر تولید در این پروژه همکاری دارند. علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به نشانی اینترنتی  www.iranconcert.com و  www.irannamayesh.com مراجعه کنند.