اعلام برنامه‌های تئاتر کانون برای نوروز/ آغاز اجراها از ششم فروردین

معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که اجراهای تئاتر کودک و نوجوان در کانون از ششم فروردین ۱۴۰۲ آغاز شوند.

به گزارش سینماسینما، سعید زین‌العابدینی معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره برنامه‌های کانون در زمینه تئاتر برای نوروز ۱۴۰۲ گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در هفته اول و دوم تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ اکران آنلاین فیلم تئاترهای کانون را به صورت رایگان برای مخاطبان در سراسر کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: قصد داریم فیلم تئاترهای شاد و یا مرتبط با نوروز را برای خانواده‌ها و کودکان اکران آنلاین داشته باشیم تا اوقات مفرح و شادی را برای‌شان رقم بزنیم.

زین‌العابدینی درباره زمان آغاز اجراهای عمومی تئاترهای کودک و نوجوان سالن‌های مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در سال ۱۴۰۲، تأکید کرد: برنامه‌ریزی و تلاش‌مان بر این است که از ششم فروردین اجرای عمومی آثار در سال جدید آغاز شود و میزبان خانواده‌ها باشیم.

معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان سخنان خود درباره برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌هایی مرتبط با ماه مبارک رمضان برای کودکان و نوجوانان در ایام نوروز ۱۴۰۲، گفت: یقیناً برای ماه مبارک رمضان هم برنامه‌های متنوعی نظیر پرده‌خوانی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها خواهیم داشت که عنوان فعالیت‌ها و تاریخ برگزاری آن‌ها به زودی اعلام می‌شود.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 185211 و در روز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۴:۰۳
2024 copyright.