با بازی نگار جواهریان، لیلی رشیدی و علی باقری؛ «مخاطب» در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود

نمایش «مخاطب»، تازه‌ترین کار جابر رمضان از اواخر اردیبهشت‌ ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماسینما، در جدیدترین نمایش گروه «سوراخ تو دیوار» که اقتباسی از نمایشنامه «مولف» نوشته‌ تیم کراوچ است، نگار جواهریان، لیلی رشیدی و علی باقری ایفای نقش می‌کنند. این دومین همکاری نگار جواهریان و علی باقری با جابر رمضان است. این دو بازیگر پیش از این در نمایش «نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم» که سال ۹۶ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد، با جابر رمضان همکاری داشته‌اند.

این کارگردان جوان تئاتر ایران که آثار خود را در سالن‌های مختلف تئاتری از جمله تالار مولوی، تماشاخانه ایرانشهر، تالار حافظ و تئاتر مستقل تهران به صحنه برده بود، «مخاطب» را به سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر می‌برد. «صدای آهسته‌ برف»، «سوراخ»، «نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم»، «اسکیس»، «تیم شنا»، «موی سیاه خرس زخمی» از جمله تجربیات رمضان هستند که در داخل ایران و فستیوال‌های متعدد بین‌المللی اجرا شده‌اند.

نگار جواهریان که این روزها با سریال «خاتون» حضوری چشمگیر در شبکه نمایش خانگی دارد، پس از چهار سال دوری از صحنه به تئاتر باز می‌گردد. لیلی رشیدی سال گذشته با بازی در نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی امیررضا کوهستانی در تئاتر حضور داشت. علی باقری هم که این روزها فیلم «دشت خاموش» در شبکه خانگی با بازی او اکران است، در این نمایش نیز ایفای نقش خواهد کرد، اما جابر رمضان که نویسندگی و کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد، برای اولین بار در نمایشی به کارگردانی خودش بازی می‌کند. محمد قدس مجری طرح این نمایش است و پیش فروش بلیت‌های «مخاطب» به زودی در سامانه بلیت‌فروشی تیوال آغاز خواهد شد.

 

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 174192 و در روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۹:۲۴
2024 copyright.