جوابیه پردیس تئاتر شهرزاد درباره تعطیلی نمایش نوید محمدزاده

پردیس تئاتر شهرزاد با انتشار جوابیه‌ای اعلام کرد که نمایش «شب شک» همه مجوزهای لازم را داشته و دلیل تعطیلی اجرای آن حضور نوید محمدزاده به عنوان تهیه‌کننده اثر بوده است.

به گزارش سینماسینما، در جوابیه پردیس تئاتر شهرزاد آمده است:«در پاسخ به ادعاها و مصاحبه مهدی امینی رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی، در پی متوقف شدن اجرای نمایش «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده و صحبت‌های ایشان در خصوص عدم کسب مجوز تمدید، نکات زیر قابل ذکر است:

الف_ رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بهتر از هر کسی باید بداند که باز شدن سات بلیت فروشی یک نمایش بدون کسب مجوز و اعلام شورای نظارت غیر ممکن است و پردیس تئاتر شهرزاد نیز از این قاعده مستثنی نیست.
ب- مجوز تمدید نمایش «شب شک» با شماره ۱۴۵۲۴۱/ ۱۴۰۱در دبیرخانه اداره کل هنرهای نمایشی ثبت شده است و به غیر از تایید شورای نظارت در گروه مشترک با سایت تیوال، امکان ندارد فروش نمایشی باز شود.
ب- نمایش شب شک به دلیل فاصله کم صدور مجوز تا اجرا تبلیغی در فضای مجازی نداشته است و هنوز تیزر و پوستر رسمی برای آن طراحی نشده است و منظور از «پخش بدون مجوز تبلیغات نمایش» دقیقا مشخص نیست که به کجا اشاره می کند!
ج- در قسمتی از این گفتگو آمده است: این مشکل با حضور کارگردان و رفع ابهامات موجود برطرف خواهد شد! اما قراین و شواهد نشان از آن دارد که نام تهیه کننده نمایش سبب توقیف این نمایش بعد از اولین اجرا شده است.
سوال این است که چطور پس از تایید نهایی شورای نظارت و صدور مجوز بعد از بازبینی، چرا با نامه کتبی به سایت تیوال دستور توقیف نمایش و بستن فروش آن صادر شده است؟ آیا قرار است هر نمایش بعد از بارها بازبینی متوقف شود؟
لازم به دکرست که فروش بلیت نمایش شب شک به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده بعد از اولین اجرا در دوره جدید از روز یکشنبه (پنجم تیر ماه) در سایت ارائه دهنده این بلیت متوقف و کلیه اقلام تبلیغایت این نمایشی بنا به اعلام شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمع‌آوری شده است.»
ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 177236 و در روز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۴:۱۸
2024 copyright.