سجاد افشاریان با تئاترش به خانه‌ها می‌آید

اکران آنلاین فیلم تئاتر «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه روز» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش سینماسینما، سجاد افشاریان، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر که سال گذشته نمایش «بک تو بلک» را روی صحنه داشت، به زودی فیلم تئاتر قبلی خود را با عنوان «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه روز» در فیلیمو اکران می‌کند.

این نمایش سال ۹۸ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و حالا قرار است از ۲۸ بهمن ماه در فیلیمو اکران آنلاین داشته باشد.

در این فیلم تئاتر سجاد افشاریان، مرتضی درویش‌زاده، سعید زارعی، نیکو بستانی، گیلدا ویشکی، نگار قربانی، منصوره بنی احمد، اشکان غلامی، دیانا حق شناس، هانی صادقی، نیما خطیب‌شاد، جواد اصغری و محمد رحمانیان به عنوان بازیگر حضور دارند.

این فیلم تئاتر با کیفیت فول اچ دی و با دوازده دوربین ضبط، تهیه و تدوین شده است و گروه اجرایی این پروژه امیدوارند در این روزهایی که تئاتر نسبتا رونق مناسبی ندارد، این فیلم تئاتر بتواند تاحدودی این خلا را برای تماشاگران تئاتر پر کند.

سجاد افشاریان از جمله هنرمندانی است که در دوران کرونا با اکران فیلم تئاتر موافق بود و پخش فیلم تئاتر را در فضای مجازی اتفاقی مهم توصیف می‌کرد.

او معتقد بود که ارائه فیلم تئاتر در فضاهای تخصصی مشروط به اینکه در مرحله ضبط و ثبت نمایش به شکل حرفه‌ای و با کیفیت انجام شود، ایده‌ای جذاب است و منجر به اتفاق‌های ویژه‌ای خواهد شد زیرا هم دامنه مخاطبان تئاتر را گسترده‌تر می‌کند و هم ارزش آرشیوی برای دانشجویان و پژوهشگران دارد.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 184514 و در روز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۶:۵۵
2024 copyright.