شرایط دریافت تسهیلات برای ۴۵ تماشاخانه خصوصی اعلام شد

سیدحسین سیدزادهمدیرعامل صندوق اعتباری هنر از معرفی ۴۵ تماشاخانه بخش خصوصی به بانک عامل برای دریافت تسهیلات کارآفرینی و جبران بخشی از خسارت‌های دوران کرونا خبر داد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: در سال ۹۹ برای جبران بخشی از خسارت‌های دوران کرونا، ۴۵ تماشاخانه بخش خصوصی برای دریافت تسهیلات کارآفرینی به بانک عامل معرفی شدند.

وی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و اجرای محدودیت‌های مصوب ستاد بحران کرونا، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با مشکلات بسیاری به دلیل توقف فعالیت‌های فرهنگی و هنری مواجه شدند. این در حالی است که شیوع ویروس کرونا و تداوم آن ضربه سنگینی به پیکره حوزه نمایشی وارد کرد.

بر همین اساس ارائه تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد از سوی صندوق اعتباری هنر به تماشاخانه های بخش خصوصی، راهکاری از سوی صندوق اعتباری هنر برای کاهش آسیب‌های کرونایی در کنار دیگر اقدامات حمایتی در این حوزه بوده است.

وی عنوان کرد: در سال گذشته ۴۵ تماشاخانه از سوی صندوق اعتباری هنر برای دریافت وام قرض الحسنه به بانک عامل معرفی شدند که تعدادی از تماشاخانه های معرفی شده به دلیل عدم مراجعه و یا ارائه مدارک ناقص موفق به اخذ تسهیلات نشدند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان با اشاره به فرصت دوباره به تماشاخانه‌ها برای دریافت تسهیلات کرونایی گفت: طی ارزیابی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به تماشاخانه ها در سال ۹۹ تصمیم گرفته شد فرصتی دوباره برای تماشاخانه‌هایی که به دلیل عدم ارائه مستندات در فرصت اعلام شده موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند، فراهم شود از این رو متقاضیان می‌توانند با هماهنگی صندوق اعتباری هنر ضمن مراجعه به بانک عامل نسبت به دریافت تسهیلات در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 154337 و در روز دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸:۵۶
2024 copyright.