نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تئاترشهر اعلام شد

مدیریت تئاتر شهر پیرامون جزییات نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تالارهای مختلف مجموعه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مدیریت مجموعه تئاتر شهر روز شنبه بیست و یکم خرداد ماه پیرامون نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تالارهای مختلف این مجموعه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

در متن اطلاعیه شماره ۲ آمده است:

  • هنرمندان فرهیخته و ارجمندی که متقاضی ارسال اثر در بخش «آثار حرفه‌ای» هستند می‌توانند از تاریخ انتشار اطلاعیه شماره ۲ تا پایان روز دوشنبه ۳۰ خرداد ماه فرم تقاضای اجرای نمایش در مجموعه تئاتر شهر به همراه «متن کامل نمایشنامه» مورد نظر خود را مشخصا در قالب فایل PDF به پست الکترونیکی بخش دریافت آثار مجموعه به آدرس city.theater.present@gmail.com  ارسال کنند.
  • آن دسته از هنرمندان عزیزی که متقاضی حضور در بخش «آثار متقاضی اولین اجرا در مجموعه تئاتر شهر» هستند، تا روز دوشنبه ۳۰ خرداد ماه می‌بایست در ابتدا فرم تقاضای اجرای نمایش را تکمیل و سپس با مراجعه حضوری به «کتابخانه و مرکز اسناد هنرهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر» که از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ بعداز ظهر (غیر از ایام تعطیل) پذیرای مراجعان محترم است، فرم تقاضای اجرای نمایش و فیلم اثر خود را نیز تحویل دهند.
  •  لازم به توضیح است در صورت آماده نبودن فیلم نمایش مورد نظر، در شرایط خاص، به تشخیص مدیریت، هماهنگی‌های لازم جهت بازبینی حضوری اثر نمایشی انجام خواهد شد.
  • به منظور صرفه‌جویی در زمان و پرهیز از بی‌نظمی‌های احتمالی، «فرم تقاضای اجرای نمایش در مجموعه تئاتر شهر» در هر دو بخش «آثار حرفه‌ای» و «آثار متقاضی اولین اجرا»، از طریق سامانه اینترنتی مجموعه تئاتر شهر به آدرس www.city.theater.ir   قابل دریافت است.

شایان ذکر است به دلیل سرعت بخشیدن به فرآیند انتخاب و پرهیز از ناهماهنگی‌های احتمالی زمان دریافت و پذیرش آثار به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 176393 و در روز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۱:۵۸
2024 copyright.