نمایش «مخاطب»، تازهترین کار جابر رمضان از اواخر اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه میرود.
به گزارش سینماسینما، در جدیدترین نمایش گروه «سوراخ تو دیوار» که اقتباسی از نمایشنامه «مولف» نوشته تیم کراوچ است، نگار جواهریان، لیلی رشیدی و علی باقری ایفای نقش میکنند. این دومین همکاری نگار جواهریان و علی باقری با جابر رمضان است. این دو بازیگر پیش از این در نمایش «نمیتونیم راجع بهش حرف بزنیم» که سال ۹۶ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد، با جابر رمضان همکاری داشتهاند.
این کارگردان جوان تئاتر ایران که آثار خود را در سالنهای مختلف تئاتری از جمله تالار مولوی، تماشاخانه ایرانشهر، تالار حافظ و تئاتر مستقل تهران به صحنه برده بود، «مخاطب» را به سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میبرد. «صدای آهسته برف»، «سوراخ»، «نمیتونیم راجع بهش حرف بزنیم»، «اسکیس»، «تیم شنا»، «موی سیاه خرس زخمی» از جمله تجربیات رمضان هستند که در داخل ایران و فستیوالهای متعدد بینالمللی اجرا شدهاند.
نگار جواهریان که این روزها با سریال «خاتون» حضوری چشمگیر در شبکه نمایش خانگی دارد، پس از چهار سال دوری از صحنه به تئاتر باز میگردد. لیلی رشیدی سال گذشته با بازی در نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی امیررضا کوهستانی در تئاتر حضور داشت. علی باقری هم که این روزها فیلم «دشت خاموش» در شبکه خانگی با بازی او اکران است، در این نمایش نیز ایفای نقش خواهد کرد، اما جابر رمضان که نویسندگی و کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد، برای اولین بار در نمایشی به کارگردانی خودش بازی میکند. محمد قدس مجری طرح این نمایش است و پیش فروش بلیتهای «مخاطب» به زودی در سامانه بلیتفروشی تیوال آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تصویر رئالیستی از فقر و طبقه فرودست/ نگاهی به فیلم «دشت خاموش»
- تیرهتر از شب/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- رضا کیانیان: نغمه ثمینی دشمن نیست!/ انتقاد از ممنوع از کار شدن برخی از هنرمندان در نشست خبری تئاتر «پدر»
- لیلی رشیدی با رضا کیانیان در «پدر» همبازی شد
- در تئاتر چه خبر است؟ شش توقیف در کمتر از چهار ماه!
- نمایش «مخاطب» رفع توقیف شد
- بیانیه خانه تئاتر در پی توقیف «مخاطب» و چند نمایش دیگر
- در دیار خود غریب/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- ققنوسی که از خاکستر برنخاست/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- «خاتون» و زنده کردن حس وطن پرستی
- پرسش بیپاسخ درباره ایران/ نگاهی به سکانس آخر سریال «خاتون»
- تهرانی که اشغال بود/ ادای احترام «خاتون» به بهرام بیضایی
- «دشت خاموش»، نشانگر تغییر سنت به مدرنیته!
- «دشت خاموش»؛ ارباب زورگو، رعیت ظلمپذیر
- سویههای تمجیدنشدنیِ سریال «خاتون»
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- راهنمایی همراه اول در خصوص مشکل احتمالی در ساعت برخی گوشیهای تلفن همراه
- جایزه بهترین فیلمبرداری جشنواره فیلم گلدن پاندا چین به «یدو» رسید
- نماینده فرانسه در اسکار معرفی شد/ تریه از رقابت برای اسکار بینالمللی باز ماند
- «تبانی» از امشب روی صحنه میرود
- «رویای مردان مضحک» در تماشاخانه استاد انتظامی
- هیات داوران جشنواره فیلم لندن معرفی شدند
- نسخه ویژه نابینایان سریال «حیثیت گمشده» با صدای گلاره عباسی منتشر میشود
- «روح هنر» در فضای مجازی دمیده میشود/ نمایشگاه مشترک ایران و هلند در هفت رشته هنرهای تجسمی
- «مرداب» به شبکه نمایش خانگی میآید/ سریالی معمایی از برزو نیکنژاد
- برگزاری نمایشگاه «دفاع مقدس در قاب سینما» در موزه سینما
- «جانوران» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- «نگهبان شب» رضا میرکریمی نماینده سینمای ایران در اسکار شد
- تردیدهای اخلاقی در گستره و تنوع نظم اجتماعی/ درباره فصل اول سریال «آخرین ما»
- آرش میراحمدی درگذشت
- معرفی آزمایشگاه ۵G و اینترنت اشیا همراه اول در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
- در سینماتک خانه هنرمندان ایران مطرح شد: مهاجرت در عصر مدرن تبدیل به یک پدیده سیاسی شده است
- رونالدو در سرزمین امام قلیخان
- تن به حقارت دادن/ درباره هجوم مردم برای دیدار با رونالدو
- دو فیلم در مستندات یکشنبه بررسی شد؛ تاثیر انقلاب مخملی در سینمای چک
- ثبتنام هشتمین دوره کارآموزی همراه اول تا ۲۹ شهریور ادامه دارد
- راهیابی «سیزده سالگی» به جشنواره مورد تایید اسکار و بفتا
- فروش دو میلیاردی «سه کام حبس» در چهار روز
- سه نمایش جدید روی صحنه عمارت نوفللوشاتو میرود
- «تهرانِ عاشق» رونمایی میشود
- برنامه ادامه اکران «اتاق مهمان» در سینمابدیل
- اعلام برنامههای آخر هفته سینماتک خانه هنرمندان ایران/ «تِنِت» و «بانی و کلاید» نمایش داده میشوند
- «با من فریاد بزن» در جشنواره مکزیکی/ روایتی از تحقق رویای زنی جوان
- «تفریق»؛ معلق میان پرسشهای ناتمام
- در مصاحبه با تایم مطرح شد؛ مارتین اسکورسیزی ۵ پروژه برای ساخت دارد/ اقتباس از «خانه» در فهرست
- به بهانه «خائنکشی»؛ کیمیایی از دریچه «قیصر»