آمار فروش و تماشاگران نمایشهای به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها مشخص شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد.
نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی که از ۸ خرداد ماه میزبان علاقه مندان در تالار اصلی تئاتر شهر بوده با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان بود، تاکنون در مجموع ۱۰ اجرا با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان، میزبان یک هزار و ۶۷۷ تماشاگر و فروشی معادل ۱۱۷ میلیون ۹۵۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «اسب های انباری» به کارگردانی رضا کرمی زاده که از روز اول خرداد ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۰۱ تماشاگر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه رفت تاکنون با مجموع ۱۴ اجرا ، یک هزار و ۵۲۳ تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل ۶۹ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «بهشت حکیم الله» به کارگردانی ویدا موسوی نیز که از اول خرداد ماه در تالار سایه تئاتر شهر با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تا به امروز با مجموع ۱۴ اجرا و ۵۵۰ تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) ۱۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان فروش داشته است.
نمایش «بی چرا زندگان» به کارگردانی الهام شعبانی که از روز دوم خرداد ماه در تالار قشقایی تئاتر شهر با ظرفیت ۹۶ تماشاگر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه است، تاکنون با مجموع ۱۳ اجرا و یک هزار و ۸۹۸ تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل ۳۶ میلیون و ۵۹۴ هزار تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «یه روز دیگه » به کارگردانی نادیا فرجی که از روز هشتم اردیبهشت ماه اجرای خود را در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفته تاکنون با ۱۰ اجرا و ۲۶۰تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دست یافته است.
براساس این گزارش نمایش «نازگل» به کارگردانی میثم یوسفی که از روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ تماشاگر روی صحنه رفته تا کنون با مجموع ۲۸ اجرا و ۲ هزار و ۵۵۰ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و قیمت بلیت ۴۰ و ۵۰ هزار تومان به فروشی معادل ۴۹ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۵۰ تومان رسیده است.
نمایش «بچه های تک استریت کارلو » به کارگردانی آشا محرابی که از ۲۵ اردیبهشت با قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفت تاکنون با مجموع ۲۱ اجرا پذیرای یک هزار و ۹۶۰ تماشاگر بوده که با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان به فروشی معادل ۴۱ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۷۷۰ تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی که از ۸ خرداد ماه میزبان علاقه مندان در تالار اصلی تئاتر شهر بوده با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان بود، تاکنون در مجموع ۱۰ اجرا با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان، میزبان یک هزار و ۶۷۷ تماشاگر و فروشی معادل ۱۱۷ میلیون ۹۵۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «اسب های انباری» به کارگردانی رضا کرمی زاده که از روز اول خرداد ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۰۱ تماشاگر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه رفت تاکنون با مجموع ۱۴ اجرا ، یک هزار و ۵۲۳ تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل ۶۹ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «بهشت حکیم الله» به کارگردانی ویدا موسوی نیز که از اول خرداد ماه در تالار سایه تئاتر شهر با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تا به امروز با مجموع ۱۴ اجرا و ۵۵۰ تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) ۱۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان فروش داشته است.
نمایش «بی چرا زندگان» به کارگردانی الهام شعبانی که از روز دوم خرداد ماه در تالار قشقایی تئاتر شهر با ظرفیت ۹۶ تماشاگر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه است، تاکنون با مجموع ۱۳ اجرا و یک هزار و ۸۹۸ تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل ۳۶ میلیون و ۵۹۴ هزار تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «یه روز دیگه » به کارگردانی نادیا فرجی که از روز هشتم اردیبهشت ماه اجرای خود را در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفته تاکنون با ۱۰ اجرا و ۲۶۰تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دست یافته است.
براساس این گزارش نمایش «نازگل» به کارگردانی میثم یوسفی که از روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ تماشاگر روی صحنه رفته تا کنون با مجموع ۲۸ اجرا و ۲ هزار و ۵۵۰ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و قیمت بلیت ۴۰ و ۵۰ هزار تومان به فروشی معادل ۴۹ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۵۰ تومان رسیده است.
نمایش «بچه های تک استریت کارلو » به کارگردانی آشا محرابی که از ۲۵ اردیبهشت با قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفت تاکنون با مجموع ۲۱ اجرا پذیرای یک هزار و ۹۶۰ تماشاگر بوده که با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان به فروشی معادل ۴۱ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۷۷۰ تومان دست پیدا کرده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- علی نصیریان در سالگرد تماشاخانه سنگلج مطرح کرد: تئاتر را نمیتوان دیکته کرد
- دو نمایش جدید در سنگلج روی صحنه میروند
- اعلام آمار تماشاگران سالنهای تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج
- چرا فراخوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان یزد اعلام نمیشود؟
- با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی؛ دبیر چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد
- آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایشهای تئاتر شهر اعلام شد
- «شمعدانیها» به سنگلج میروند
- «گربه نره و روباه مکار» در تئاترشهر
- هزارتوی پِن!/ گزارشِی از دالانِ پرپیچوخم دریافت مجوز به صحنه بردنِ نمایش در سالهای اخیر
- میـراث بر بـاد رفتـه
- برای اجرا از روز اول دی ماه؛ نمایش جدید تالار سایه مجموعه تئاتر شهر معرفی شد
- به دلیل ابتلای برخی از بازیگران اصلی به کرونا؛ خداحافظی زودهنگام «پروین» از تئاترشهر
- نوید محمدزاده نمایشش را توقیف کرد؟/ توضیحات ادارهکل هنرهای نمایشی درباره توقف بلیت فروشی «شب شک»
- ضوابط «عرصه» و «حریم» مجموعه تئاتر شهر اعلام شد
- فروش ۱۶۵ میلیونی نمایش «پروین»/ آمار فروش و تماشاگران نمایش های سه تالار نمایشی اعلام شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- نگاهی به فیلم اتاق تاریک / قصهی آدمهای خوبی که شکلنگرفتهاند!
- ردپای یک کارگردان مؤلف / نگاهی به فیلمهای کوتاه سعید روستایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- اکران ۳ فیلم جدید از ۲۸ آذر
- در مراسم زادروز زندهیاد «داریوش مهرجویی» مطرح شد؛ مهرجویی سهم عمدهای در بخشهای مختلف تاریخ سینمای ایران دارد
- داوران هفتمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران معرفی شدند
- یک کارگردان دیگر به دفاع از «جوکر ۲» برخاست؛ منتقدان احمق بمیرید!
- یادداشت فریدون جیرانی درباره وضعیت سینمای اجتماعی؛ باور تغییر باورها
- «دِویل» با ردهبندی سنی روی صحنه میرود
- بررسی مسائل حقوقی سکوهای نمایش خانگی
- درباره نمایش «کاتیوشا»؛ تکنیک در میدان رنگ
- پنج جایزه برای فیلم ژاک اودیار/ رکورد داری «امیلیا پرز» در جوایز آکادمی فیلم اروپا
- کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد
- با همکاری همراه اول و وزارت بهداشت؛ برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع با رویکردی نوین اجرایی میشود
- «لیلای بیمجنون» تمدید شد
- نگاهی به آخرین ساخته کیانوش و فرزاد دالوند؛ شنگول و منگول، از قدیم تا امروز
- تازهترین آمار از فروش فیلمهای روی پرده/ فیلم بهرام افشاری؛ پیشتاز گیشه سینما در تعطیلی آخر هفته
- برترین فیلمهای ۲۰۲۴ به انتخاب ۱۰۰ منتقد سینمایی
- محمدرضا اصلانی: سینمای مستند پایگاه اندیشه است
- سویه پنهان ضد قهرمان؛ «خانواده خلج» حاصل ۴ سال فیلمبرداری است
- نمایش ۵ مستند در بخش «اساتید» جشنواره «سینماحقیقت»
- معرفی نامزدهای جوایز اسپریت ۲۰۲۵
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «نور» تام تیکور؛ داستان خانواده، امید و همبستگی در افتتاحیه برلیناله
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ باب دیلن: تیموتی شالامی در نقش من درخشان خواهد بود
- فیلمساز مستقل ایرانی در جشنواره هندی؛ ناهید حسنزاده داور جشنواره بینالمللی فیلم کلکته شد
- در بیانیهای مشترک مطرح شد؛ ابراز نگرانی خانه سینما، خانه تئاتر و خانه موسیقی درباره قانون حجاب و عفاف
- نگاهی به فیلم «باغ کیانوش»؛ پرهیز از شعارزدگی
- همکاری کارگردان ایتالیایی با ستاره فیلم برنده اسکار
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «نوسفراتو»؛ ادای احترام رابرت اگرز به یک کلاسیک ژانر وحشت خونآشامی
- موزه سینما برگزار میکند: «مهرجویی؛ سینماگر فیلسوف»
- برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما از نگاه انجمن منتقدان فیلم نیویورک اعلام شد
- «نان و گل سرخ»؛ مستندی درباره زنان شجاع افغان در برابر محدودیتهای طالبان
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ شان پن: آکادمی اسکار با بزدلی عجیبش، تخیل و تنوع فرهنگی را محدود کرده است