آقای پرسپولیسی تلویزیون ممنوع‌التصویر می شود؟/ ضرب الاجل ١٠ روزه باشگاه استقلال

ضیاعلی ضیاء این روزها تبدیل به متهم اصلی در بین هواداران استقلال شده است. او که بارها اعلام کرده پرسپولیسی است، اتفاقات جنجالی دیدار استقلال و صبا را در برنامه «فرمول یک» پیگیری کرد تا سرآغازی باشد برای یک حاشیه بزرگ.
به گزارش سینماسینما، مجری برنامه «فرمول یک» به واسطه سابقه بدی که نزد هواداران استقلال دارد حالا سوژه اصلی تمام هوادارانی است که معتقدند او بی‌طرف عمل نمی‌کند. حضور در یک جمع صمیمانه و همراهی با شعار علیه پرویز مظلومی پس از تساوی در ثانیه‌های آخر دربی ٨١، نخستین جرقه آغاز اختلافات بود. سرمربی استقلال هم که در دقایق پایانی پیروزی را از دست داده بود، تلاش کرد با چند مصاحبه علیه مجری جنجالی، فضا را تغییر بدهد.

به هر ترتیب علی ضیاء که اشتباهاتش را قبول کرده بود بارها از مظلومی عذرخواهی کرد. او حتی برای عذرخواهی از هواداران، فیلمی را در فضای مجازی منتشر کرد. آن روزها ظاهرا همه چیز ختم به خیر شد ولی حدود یک‌سال بعد دوباره این جانبداری تکرار و باعث شد باشگاه استقلال علیه این مجری بیانیه بدهد. آنها در بیانیه‌شان به ماجرای مظلومی هم اشاره کردند. صحبت‌های محسن بزرگی، معاون حقوقی باشگاه استقلال شرایط را تا حد زیادی دشوار کرد: «این شخص یک‌بار مورد ترحم و عفو پرویز مظلومی، سرمربی وقت استقلال قرار گرفت تا درس عبرتی برای او شود. امیدواریم در فرصت ١٠ روزه‌ای که به صداوسیما می‌دهیم، با این شخص برخورد و نتیجه‌اش را اعلام کنند».

پرویز مظلومی هم که قبلا اعلام کرده بود کینه‌ای از علی ضیاء ندارد، این‌بار در گفت‌وگویی او را متهم به جانبداری از پرسپولیس کرد و اظهار داشت: «انتظار نداشتم دوباره چنین رفتاری از خود نشان دهد. من او را بخشیدم اما می‌دانم استقلالی‌ها او را نبخشیده‌اند. انتظار می‌رفت رفتار گذشته‌اش، تجربه‌ای برای او باشد اما انگار این جوان از تریبون صداوسیما سوءاستفاده می‌کند.» مجری جوان تلویزیون حسابی بد آورده. او در انتظار واکنش صداوسیماست؛ صدا و سیمایی که ‌سال گذشته نشان داد چندان هوای ضیاء را ندارد و خیلی زود او را ممنوع‌التصویر می‌کند.

شهروند

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 32998 و در روز جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۶:۳۷
2024 copyright.